שנה ורבע לאחר הטבח: המשטרה הרסה היום (שני) בית ברהט שבעליו הסתיר מחבלים מרצועת עזה בזמן ה-7 באוקטובר.
בהריסה, סייעו כוחות משטרה של יחידת יואב במחוז הדרומי לרשות לאכיפה במקרקעין לבצע את הריסת הבית ברהט בהתאם לצו הריסה. הבעלים של הבית הואשם בגין הלנת שוהים בלתי חוקיים ברצועת עזה שחלקם מחבלים שנכנסו לשטח ישראל ב-7 באוקטובר.

WhatsApp Video 2025-01-20 at 16.33.18 (1)| צילום: צפו בהריסת הבית (שימוש לפי סעיף 27א')
עוד באותו נושא
סגרו חשבון: צה"ל חיסל את אחד ממשתתפי טבח ה-7.10לירן וינשטיין






תגובות
כן כן בחטח