ח"כ איימן עודה, התייחס היום לשחרור החטופות ולהבדיל לשחרור המחבלים מבתי הכלא בישראל וכתב: "שמח על שחרור החטופים והאסירים. מפה חייבים לשחרר את שני העמים מעול הכיבוש. כולנו נולדנו בני חורין".
ברשת זעמו על כך, תקפו אותו וטענו כי הוא שמח על שחרור מחבלים.

ח"כ איימן עודה, התייחס היום לשחרור החטופות ולהבדיל לשחרור המחבלים מבתי הכלא בישראל וכתב: "שמח על שחרור החטופים והאסירים. מפה חייבים לשחרר את שני העמים מעול הכיבוש. כולנו נולדנו בני חורין".
ברשת זעמו על כך, תקפו אותו וטענו כי הוא שמח על שחרור מחבלים.


המהדורה המובחרת!
הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
אייכמן עודה הוא מחבל חמאסניק שצריך להזרק לכלא באשמת הסתה ותכנון ושת"פ עם החמאס
אייכמן עודה טרוריסט בכנסת ישראל...איך הוא עדיין ח"כ?
המדינה חייבת להעמיד לדין את אימן עודה לדין להשוות בין חטופות לרוצחים לאן הגענו אנחנו נותנים לו משכורת והוא לועג לנו
יש לך את בגץ שאוהב אותם
בס"ד על איזה כיבוש אתה מדבר אתם רוצים לזרוק אותנו לים שב בשקט ותתביש לך לעם שאתה שייך אנסים רוצחים נתעבים וחוטפי ילדים ונשים ימח שמכם וזכרכם מהעולם הזה אמן ואמן בעזרת השם יתברך השנה הזו אמן