עסקת החטופים יוצאת לדרך: כוחות צה״ל בפיקוד המרכז מתגברים את פעולות ההגנה וממשיכים בפעילות לסיכול טרור ביהודה ושומרון כחלק מההיערכות לשחרור האסירים.
במסגרת ההסכם וההיערכות לשחרור האסירים, ובהמשך להחלטות של הדרג המדיני במרחב יהודה ושומרון, פיקוד המרכז תוגבר בכוחות לוחמים נוספים בהגנה ובהתקפה ברחבי יהודה ושומרון.

10ac3fb9-b225-4831-976a-c9caca151e6b| צילום: בפיקוד מרכז מתגברים כוחות (דובר צה"ל)
עוד באותו נושא
דיווח ערבי: שלוש החטופות הועברו לידי הצלב האדוםחדשות סרוגים

הכוחות יתגברו צירי תנועה בהם יוקמו מחסומים נוספים ויפעלו בכפרים לסיכול הטרור ולמניעת הפרות סדר. מדובר צה"ל נמסר: "צה״ל יחד עם כוחות הביטחון ימשיך לפעול בהגנה ובהתקפה לשמירה על ביטחון אזרחי ישראל".





תגובות