ברנז'ה

"הגדרה אקדמית לנרקיסיזם": אייל גולן מתנצל

הזמר אייל גולן שובר שתיקה ומתייחס לראשונה לסערה סביב עדותה של טאיסיה זמולוצקי. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות סירב להודות במעשים המיוחסים לו

"הגדרה אקדמית לנרקיסיזם": אייל גולן מתנצל
צילום: Moshe Shai/FLASH90

כשלושה שבועות אחרי התפוצצות הפרשה מחדש בעקבות עדותה של טאיסיה זמולוצקי, שובר אייל גולן שתיקה: "מעולם לא פגעתי באישה. ואם מישהי נפגעה אני מצר על כך".

בסרטון שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, התייחס לראשונה לעדות במסגרת תוכנית התחקירים בכאן 11 "יהיה טוב". "חברים שלי אהובים אחרי שלושה שבועות שבהן בחרתי לגזור על עצמי שתיקה, באלי להתייחס לעניין", פץח את דבריו.

"אני מעולם לא פגעתי באישה. ואם מישהי נפגעה בסביבתי אני מצר על כך. אולי כבוגר האחראי הייתי צריך לשים לב לדברים שנעשים בסביבתי".

צפו

סרטון "ההתנצלות" של גולן, עורר שוב ביקורות רבות ולא רק בגלל ניסיונותיו לחמוק מלהודות במעשים המיוחסים לו. "אייל גולן בחר להגיב דווקא היום בקולו על הראיון של טאיסיה, והודה למעריציו על התמיכה בו", כתב לדוגמא העיתונאי ברוך קרא. "הנה לכם ההגדרה האקדמית לנרקיסיזם (במלים האחרות, המצוקה שלך פחות מעניינת אותנו עכשיו)".

כאמור, הביקורות של הגולשים ברשת סובבו סביב הטיימינג המוזר של גולן לפרסם את הסרטון ביממה מתוחה של לפני עסקת חטופים, ותקפו את חוסר היכולות שלו למרות הכול להודות במעשים המיוחסים לו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

21
20
יהירות ואטימות
16.01.25

השמרו לנפשותיכן

19
רונית האדומה
16.01.25

אייל אתה זכאי אני מאמינה לך

18
פיני
16.01.25

עלנה אייל ? לא ידעת ? לא שמעת ? כמה חוסר מוסר יש בפרשה הזו ככ הרבה מבוגרים שמנצלים את בנות ישראל בושה