חדשות

בעקבות הירי לעוטף: צה"ל קרא לתושבי נוסיראת להתפנות

תושבי נוסיראת התבקשו על ידי דובר צה"ל בערבית להתפנות מבתיהם לעבר האזור ההומניטרי בעקבות הירי הבלתי פוסק לעבר יישובי עוטף עזה

(הודעת הפינוי (דוצ))

לאור הירי הבלתי פוסק לאחרונה לעבר עוטף עזה, דובר צה"ל בערבית אל"מ אביחי אדרעי קרא לתושבי נוסיראת להתפנות מבתיהם לעבר האזור ההומניטרי. בהודעה שהוציא אדרעי נכתב: ארגוני טרור שוב משגרים רקטות מהאזור הספציפי הזה שהוזהר מספר פעמים בעבר. למען ביטחונכם, עברו מיד לאזור ההומניטרי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
חפץ חיים
12.01.25

דביל, תהרגו אותם כבר נמאסתם במדיניות השוגה שלכם! עם פראים ל אכזריים לא מדברים. כדורים בראשם ופצצות ממטוסים על כל האזור, והוא שלנו לעד!

הצטרפו אלינו