
לאור הירי הבלתי פוסק לאחרונה לעבר עוטף עזה, דובר צה"ל בערבית אל"מ אביחי אדרעי קרא לתושבי נוסיראת להתפנות מבתיהם לעבר האזור ההומניטרי. בהודעה שהוציא אדרעי נכתב: ארגוני טרור שוב משגרים רקטות מהאזור הספציפי הזה שהוזהר מספר פעמים בעבר. למען ביטחונכם, עברו מיד לאזור ההומניטרי.
חדשות סרוגים

דביל, תהרגו אותם כבר נמאסתם במדיניות השוגה שלכם! עם פראים ל אכזריים לא מדברים. כדורים בראשם ופצצות ממטוסים על כל האזור, והוא שלנו לעד!