תא"ל (מיל') אפי איתם, לשעבר מפקד עוצבת הגליל, התראיין היום (חמישי) ב103fm והתייחס להמשך הלחימה בעזה. "אני רוצה לרדוף את אחרון החמאסניקים, אני רוצה שלא יהיה חמאס בעזה. לא רק אני רוצה, ככה הממשלה שלנו קבעה שזו מטרת המלחמה".
על כניסת הנשיא טראמפ לבית הלבן, אמר: "אנחנו צריכים לדעת שבעוד 11 ימים, אם לא יהיו החטופים או הסכם חתום על תהליך החזרת החטופים – ייפתח גיהנום בעזה. הסיוע ההומניטרי ייקטע למינימום שבמינימום".
ח"כ סעדה: "אין לי בעיה שהילדים בעזה ימותו"
עוד הוסיף איתם: "הטבע של המלחמה זה שהיא קשה ומרה. התחושה שאי אפשר יותר היא בדיוק זאת שצריך להתמודד איתה כי מה שהצד השני רוצה זה שאנחנו ניכנע".
תגובות
תמשיך לחלום מי יפתח את הגיהנום? הרצי האימפוטנט? ביבי חסר כישורי המשילות? המצביא הדגול ישראל כ"ץ?