
שינוי דרמטי: בצה"ל קבעו כי זהותם של כל הלוחמים והקצינים המשתתפים בפעילות מבצעית יוסתרו בכל ראיון תקשורתי החל מהערב (רביעי). זאת במטרה להימנע ממקרים נוספים של מעצרי לוחמים בחו"ל.
לפי הפקודה של צה"ל, הנוהל החדש יחול על כלל המשרתים בסדיר ובמילואים, המתראיינים על פעילות מבצעית בכלל גזרות הלחימה – ללא תלות במיקום. עוד נקבע כי אין לקשר מרואיין לאירוע לחימה פרטני בו השתתף.
בדרגת תא"ל ומעלה, מבצעים תקשורתיים יתבצעו עם שם מלא, תפקיד הקצין, שיוך חטיבתי וללא טשטוש פנים. עם זאת, לפני הראיון יתבצע תדרוך מקדים לקבלת דגשים. חיילים מדרגת אל"ם ומטה יצולמו מהגב או באמצעות טשטוש פנים, ועם אות ראשונה בלבד.
בנוסף נקבע כי ראיונות עם חיילים בעלי אזרחות זרה יתבצעו באופן גורף עם טשטוש פנים, ללא ציון שמם המלא בכלל התפקידים.
ממשלה מהגיהנום , הטרוף מציץ מכל פינה , , ספינים , שקרים , טריקים , שטיקים , שרים חסרי יכולת , וזקן פסיכופת שמתנהלת כמו ראש ארגון פשע ... הממשלה הזו מסיתה מבוקר עד ערב נגד כל מוסדות המדינה ... השב"כ, אמ"ן, צהל , היועצת המשפטית , והבג"ץ ... כולם אוסף בוגדים שחותרים נגד המדינה ... איזה ממשלה זו ? מי האדיוט שמנהל אותה ? מי מפיק מאחורי הקלעים את כל מופעי האימים שלה ? חוק ההשתמטות... חוק הכלבה גוטליב... חוק הבוגד פלדשטיין ... חוק תאגיד... חוק היוע"משית... חוק הרייטינג ... חוק העיתונות... איפה הילדים והנכדים של ממשלת ה"ימין על מלא מלא "