השר יואב קיש תקף היום (רביעי) את חברת הכנסת נעמה לזימי במליאת הכנסת ואמר לה: "את בושה מהלכת. חוצפנית. גועל נפש, אין לך מקום בכנסת הזו".

X2Twitter.com_WqFu-XD3ATels5Dx_270p| צילום: צילום: ערוץ הכנסת
הדיון התלהט לאחר שקיש טען כי לזימי דיברה לא יפה נגד לוחמי צה"ל.





תגובות
לזימי צריכה לעוף מהכנסת ישר לעזה אוי לנו שכך אנחנו מדברים על חיילי צה"ל פשוט בושה
נעימה לזמי השם שלך מתאים לחיים בג'נין.חתיכת גוש צו***ה.צחנת ביבים .שלוחית.
תגובה ביביסטית קלאסית.
גם לך אין מקום שם!!! כאשר מערכת החינוך קורסת והדירוג של תלמידי ישראל יורד, אתה מוצא את עצמך מתחנף ומתרפס בפני ביבי באופן הזוי, ילדותי ופתאטי. כאשר היה סכסוך העבודה מול רן ארז ולא נפתחה שנת הלימודים, אתה נפשת בחו"ל. אתה חנפן ורק דואג לכיסא שלך כמו יתר חבריך למפלגת הליקוק הלאומי!!! בושה שעדיין אתם בשלטון ועושים הכל כדי למנוע ועדת חקירה ממלכתית. בבחירות הבאות כולכם הביתה!!!!