כוחות גדולים של שב"כ וימ"ר ש"י עצרו לפנות בוקר (שני) בקרית ארבע, שלושה מתיישבים, כבני 17, 18 ו-19, בחשד ל"חבלה במזיד ברכב", השלושה נלקחו לחקירה במתקן שב"כ ובצו חריג נאסר עליהם לפגוש בעו"ד.
בביתו של הקטין כבן ה-17, הכוחות ביצעו חיפוש והחרימו ציוד.
חדשות סרוגים

בארגון חוננו ציינו כי הצו החריג המונע מהמתיישבים את הזכות לעו"ד שמור לעבירות טרור חמורות, ולא לעבירות רכוש כפי החשדות כאן. עורכי הדין נתי רום ועדי קידר מארגון חוננו מסייעים לעצורים, ובכוונתם לפנות הבוקר לבימ"ש בדרישה להסיר את הצו החריג.





תגובות
יישר כח למחלה היהודית -שנאת חינם לאוהבים הטרור היהודי המבוצע על ידי דוגמת אהוד ברק, יאיר גולן, וכל המוציאים דיבתנו רעה בעולם כגון הפצרית והיוהמית וכו ועוצרים אותם ללא זכות לעורך דין , עד אז - לסגור המחלקה ולאסור כל מפעיליה בעבר ובהווה ולהפנות המשאבים לאויבים ביהודה ושומרון שהם המחבלים הרוצחים.