הזיגזג של כצל'ה: פתאום הוא תומך בבית היהודי - סרוגים

הזיגזג של כצל'ה: פתאום הוא תומך בבית היהודי

אחרי שקרא בעבר להדיח את נפתלי בנט מכל תפקידיו בבית היהודי "בגין הרס עולם התורה והרס ההתיישבות העומד לפתחנו" עושה כצל'ה סיבוב פרסה וקורא להצביע לבית היהודי

author-image
הזיגזג של כצל'ה: פתאום הוא תומך בבית היהודי
  תומך בבית היהודי למרות בנט. כצל'ה (פלאש90)

ח"כ לשעבר יעקב כץ (כצל'ה) פרסם הבוקר בעיתונו 'בשבע' קריאה להצביע לבית היהודי.

"קלמן ליבסקינד הודיע שיצביע "מחל", אני אצביע ל"בית היהודי".", כתב כצל'ה והוסיף "אני אף קורא לציבור החפץ לראות בממשלה החדשה כח איכותי אוהב התורה, העם והמדינה ובדגש על הארץ, להצביע כמותי."

הדברים של כצל'ה מפתיעים משום שלאורך כל הקדנציה האחרונה בכנסת, הוא תקף את בנט ואפילו קרא להדיחו: "אני קורא לחברי הכנסת של הבית היהודי להתכנס לאלתר ולהדיח את נפתלי בנט מכל תפקידיו בהנהגת המפלגה בגין הרס עולם התורה והרס ההתיישבות העומד לפתחנו." כתב כצל'ה בדף הפייסבוק שלו בקיץ 2013, לאחר שחשף סיכומים בין "ביבי-לבני-קרי-אבו מאזן על הסכם ביניים לפיו בעוד 8 חודשים תיהרס ההתיישבות היהודית סביב שכם." ואמר כי גם בנט יודע על כך אך אינו עושה דבר: "כפי שבנט ידע על הקיצוץ הקשה בישיבות ובמוסדות החינוך התורניים והשתיק את סיעתו ואת ראשי המוסדות שדבר לא יקרה, כך עכשיו מסתיר בנט מכולם את האיום הגדול על ההתיישבות."

חודש קודם פרסם כצל'ה אכזבה מהבית היהודי בגלל ש"לצערנו הרבנים שלנו אינם מופיעים היום בעוצמה גדולה ו"הרבנים" בפועל הם עורכי מוצ"ש." והעריך כי לקראת הבחירות הבאות "צפוי חיבור פוליטי של בנט ולפיד לריצה משותפת לכנסת בבחירות הבאות ועלינו להיערך לכך. בנט ינסה להשתמש במפלגת הבית היהודי כמפלגת מדף.  בשל כך אני מקבל הרבה פניות לחזור לזירה. אולי זה עוד יקרה כדי להביא לתפנית להנהגה שלא תהיה רק פוליטית אלא גם חזונית."

בינתיים התחזיות של כצל'ה לא התממשו בלשון המעטה, אבל עיתון 'בשבע' גויס לטובת הבית היהודי, גם מאמר המערכת של עמנואל שילה קורא להעדיף הצבעה לבית היהודי על פני הליכוד, כדי להבטיח ממשלת ימין בבחירות הבאות. ארבעה חודשים לאחר מכן תקף כצל'ה את בנט בראיון לרדיו גלי ישראל: "נפתלי בנט שואף להיות ראש ממשלה ועיניו פוזלות לעבר הציבור החילוני יותר מאשר אל הציבור שלנו ואני יכול להבין אותו, אלא שאינני בטוח שהציבור שלנו מזדהה עם דרך זו."

למרות התמיכה, כצל'ה הוסיף ביקורת מרומזת על הבית היהודי "הפוליטיקאים המייצגים אותנו, צריכים להבין שהחרדים יחברו אלינו כשבבתי-מדרשותינו נתמיד בהצטיינות בלימוד התורה וחילוניים יצביעו עבורנו כשנמשיך להצטיין בכל המפעלים המעשיים המונחים לפתחה של מדינת ישראל. אם ח"ו נרדד עצמנו ולא נשאף להיות הטובים ביותר בכל התחומים, כולל נציגינו בכנסת, נישאר כמו הגמל: בלי קרניים ובלי אוזניים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
19 תגובות - 19 דיונים מיין לפי
1
יש עוד מישהו שה-כצל'ה הזה מעניין אותו?!
מיקי | 13-02-2015 12:57
2
כנראה בנט מתחיל לפזר שיקים...
יש אנשים שהמצפן שלהם בחיים זה הכסף | 13-02-2015 13:10
אתמול היה כנס (עלוב למדי) של אורי אריאל בבית אל (בישיבה כמובן) לך תדע כמה כסף הבטיח להם כדי שיצאו לתמוך בבית היהודי
3
לא, כי אתר סרוגים לא מגוייס למפלגת יחד..
אבי | 13-02-2015 13:16
אתר סרוגים מנסה בכל יום לתקוף ולהשמיץ את הבית היהודי ומעלה כתבות אוהדות מאוד על מפלגת יחד. אז גם לכם ישנה אג'נדה ברורה..
4
צודק, רק יחד נאמנים לתורה
יחד טובה ליהדות וליהודים | 13-02-2015 13:38
צודק, צודק, הבית היהודי בראשות בנט הורסת את התורה. 22 חוקים אנטי דתיים. מי יכול להשים את הפתק הזה בקלפי??
5
"מתבישת ברשימת שס"
שסניק לשעבר, יחד בהוה | 13-02-2015 13:39
מספר 6 ברשימת דרעי לכנסת הוא יואב בן צור, איש מושחת, שיחד עם עוזי דיין ומיכל שבת סיפרתי כאן שהוא כיהן עשר שנים כמנכ"ל חברת המשקם ובמקום לדאוג לנכים ולמוגבלים, דאג בעיקר לעצמו ולמקורביו. דו"ח מבקר המדינה חשף ב־2007 את מעלליו וגרם לפיטוריו. מה קרה לבן צור אחרי ההדחה? הוא קיבל פרס על התנהגותו, נבעט למעלה כמקובל בש"ס ומונה למנכ"ל רשת החינוך שלה. גם כאן הסתבך במעשי שחיתות, גם הפעם נכתב עליו דו"ח חמור, גם מהתפקיד הזה הוא נבעט הביתה - ושוב קיבל מתנה: דרעי הציב אותו, את האנטי חברתי, במקום השישי ברשימת ש"ס לכנסת. "פתחתי יום אחד את החדשות ולא האמנתי שזה האיש שיעזור לעניים", כתבה לי מיארה. "עבדתי 24 שנה בחברת המשקם, 10 מתוכן בתקופת בן צור כמנכ"ל, וראיתי הכל. הייתי ראש מחלקת הכספים של אזור הדרום, קיבלתי תעודה של עובדת מצטיינת ואני אומרת לך שהוא הרס את החברה. לא רווחת המשוקמים היתה לנגד עיניו אלא רווחתו שלו ושל מקורביו". עוד כותבת מיארה: "עקב חשיפת מחדליו ומעשיו של בן צור, לרבות תשלום משכורת עצומה לעצמו והפרשות כפולות לפנסיה, החליטו לשפוך את התינוק עם המים. הכריזו בחברה על צמצומים בכוח אדם ו־90 עובדים מסורים, ובהם אני שעבדתי מסביב לשעון, נשלחו הביתה כלאחר יד ורובם אינם מועסקים עד עכשיו. הם הפכו למובטלים עם פגיעה כלכלית ונפשית". מיארה מבקשת להדגיש: "לאנשים האלה של דרעי ולדרעי, לא אכפת מהציבור החלש. הם דואגים רק לעצמם ולמקורביהם. למרות שאני בחורה מסורתית, אמא לתלמיד ישיבה, אני מתביישת בתנועת ש"ס. בושה לבחור בתנועה כזו שאמורה לדאוג לחברה החלשה, לזקנים, לנכים, לחולים - ובפועל דואגת לחשבון הבנק של נציגיה. "אני מתחננת לציבור הבוחרים: אל תיתנו לש"ס כוח לאסוף מנדטים. הם חושבים שאנחנו טיפשים, ואנחנו לא. כל הערכים של היהדות אינם מול עיניהם והם לא ראויים לשבת בכנסת ולייצג את הציבור ואת העם כולו". שעה אחרי קבלת המכתב טילפנתי ליעל מיארה ושאלתי אם אינה חוששת שהדברים יתפרסמו בשמה. היא היתה נחרצת. "תפרסם, אני מבקשת, כתבתי רק אמת. אני לא מפחדת מהאנשים האלה. הציבור צריך להכיר את הצביעות של דרעי ואנשיו". (ישראל היום)
6
סרוגים הוא פועל למען מפלגת יחד - תבינו את זה
| 13-02-2015 13:54
אפשר לכתוב: כצלה תומך בבית היהודי בלי הזגזוג.. תלמדו מירוץ 7
7
ל 4
אבי | 13-02-2015 14:48
אתה מזין את הציבור בנתונים שיקריים
8
בנט התחיל לפרסם ב"בשבע"
| 13-02-2015 15:22
בנט התחיל לפרסם ב"בשבע" לכן כצל'ה תומך בו
9
אבל הרב אולי לא יאמינו לי??????
יעקב כץ | 13-02-2015 15:40
אין לי בעיה לפרסם שאני בוחר בנט אבל אתה לא חושב שאף אחד לא יאמין לי? יודעים מה דעתי
10
בנט קנה את ערוץ 7
איציק | 13-02-2015 16:17
סרוגים האתר הכי מאוזן בבחירות האלו. עושים עבודה עיתונאית נאמנה
11
הכל בגלל החברות בן איילת לרבנית מלמד
משה | 13-02-2015 16:43
הרבנית מלמד הוציאה הוראה לתת רוח גבית לבנט
12
מבטל דעתו בפני רבו. כל הכבוד...כנסו
ירושלמי | 14-02-2015 19:44
פשוט ביותר- כצ'לה הינו עושה דברם של הרב והרבנית מלמד. הם הוציאוהו מהישיבה ושלחו אותו לפוליטיקה. במצוותם הוא פרש ובהוראתם גם הוא יצא בקריאת תמיכה בבית היהודי. כל הכבוד!
13
בנט הבין שכדי לקנות את בשבע ושלוחותיו צריך להזרים כסף
זה מה שהם אוהבים שם | 14-02-2015 21:08
אין צורך במשנה סדורה בנושא דת ומדינה , אין צורך להתחייב לסטטוס קוו צריך לעביר ל"משפחה" כסף אפשר להעביר לכל אחת מזרועות הכסף שהם מנהלים מהבנק באיי מרשל והם כבר ידאגו להשמיע את מה שהם יחליטו ר"ע גבעת האולפנה- הפעם הראשונה שרב התיר לפנות חבלי ארץ בתמורה לכסף למוסדותיו ולעמותות שבשליטתו
14
אבל משום מה כל הציטוטים מכצלה ישנים
דני | 15-02-2015 0:31
וכל איומיו מאותה תקופה התבדו, למשל פינוי סביבות שכם. אז אולי הוא גילה שבכל זאת בנט כן מנע פינוי וכן דאג לתקציבים ולכן חזר בו? ואגב - מכוון שהתגובות בכל כתבה הקשורה לבית היהודי היא - הרב פלוני קיבל כסף, מוסדות X קיבלו כסף ולכן הם תומכים בבית היהודי, לכן מתעורר החשד שמדובר בקו תעמולתי מונחה ע"י מאן דהו ולא בתגובות אוטנטיות. דודי זילברשלג, לא הגיע הזמן לנסות משהו יותר מתוחכם, נגיד מלהגיד מה טוב ביחד?
15
הזיגזג השיטתי כאמונה בצדקת הכסף והמבין מבין
בצלאל | 15-02-2015 8:52
היה עוד אחד מבית אל ב שנע בזיגזג בין החובה הדתית למסור את הנפש על גבעת האולפנה לבין הפינוי ברצון וללא התנגדות בתמורה לכסף אז גם כצלה בהתחלה התנגד לבנט (כי לא האמין שממנו יגיע כסף...) ולבסוף ראה שאכן בנט יכול לשמש כמסחטת כספי מדינה לטובה העסקים המגוונים שמנוהלים תחת ידו
16
מלא מעצמו
יעל | 15-02-2015 11:49
כשהרב פרופ' הרשקוביץ שוחח איתו על חשיבות אחדות המחנה -הוא ביוהרה ובחוצפה ענה -לא .לאן הוא הגיע? ללא כלום . לעומתו הרב פרופ' הרשקוביץ איש תורה .ומדע הוא נשיא אוניברסיטת בר-אילן. לפעמים כדאי להקשיב לעצת חכמים.
17
אתר שמחפש פלגנות בציבור הציוני דתי
אבי | 15-02-2015 14:19
כצל'ה מאד נגד בנט על החיבור עם לפיד, אך במקביל עדיין חושב שהבית היהודי המפלגה הכי טובה במה שיש, תפסיקו ללכלך על אנשים טובים שאתם לא מגיעים לקרסוליים שלהם. גם בבשבע אין דעה אחידה ואין שום פסול לתמוך או להתנגד לבית היהודי, כאתר דתי תחפשו את הטוב והיפה ולא חרחור מחלוקות שווא.
18
סרוגים זה הקונטרה הכי טובה לערוץ 7 ולעיתון שלהם
חני | 15-02-2015 16:08
הגברת השולטת בערוץ 7 ובעיתון שלהם תמיד רצתה להחליט איזה דעה לכתוב ואיזה דעה להשתיק (כמו שהיא התלוננה כל הזמן על אנשי השמאל) ואז קם אתר סרוגים שנותן חופש דעה ללא מרות של אישה שבטוחה שהחכמה נבראה ממנה בלבד ולכן כיף לקרוא את האתר הזה ואת מגוון הדעות המאמרים והתגובות שהוא מעלה יישר כח
19
כנופיית בית אל השחילו סוכן לבית היהודי-בצלאל סמוטריץ
גרשון | 15-02-2015 19:36
ודרכו הם מקוים לבחוש לדרוש ולמצוץ את מה שהם אוהבים ולכן פתאום הם התאהבו בבנט