בתום ההצבעות התקיים במליאה, לראשונה בתולדות המשכן התקיים טקס הדלקת נר שביעי של חנוכה, במעמד ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, שרים וחברי כנסת. כמו-כן, הודלק נר מיוחד, בצבע צהוב, לשובם המהיר של החטופים.
יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה הדליק את הנר ואמר: "אנו מדליקים את הנרות בתפילה משותפת לשובם של כל החטופים, לחזרתם של החיילים הביתה בריאים ושלמים בגוף ובנפש, לשובם של המפונים לבתיהם ולהחלמתם המהירה של כל הפצועות והפצועים".

הדלקת נרות בכנסת| צילום: הדלקת נרות בכנסת (צילום: ערוץ הכנסת)

תגובות
מרגש ממש היסטורי מענין שגם האופוזיציה שיתפה פעולה