
אזעקות נשמעו הלילה בערים רבות ברחבי הארץ בעקבות שיגור של טיל בליסטי מתימן לעבר ישראל. הטיל יורט ושברי יירוט נפלו בעיר בית שמש.
מיד לאחר הירי, הבהיר הבכיר החות'י חזאם אל-אסד, כי אין בכוונת ארגונו להפסיק את התקיפות על ישראל. אל אסד אף העביר מסר מאיים בעברית, ואמר: "בקרוב יגיעו ההפתעות".
כאמור, אזעקות צבע אדום הופעלו הערב (שני) במרכז הארץ ובשפלת יהודה משיגור טיל מכיוון תימן.
דובר צה"ל מסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במרכז הארץ, יירט חיל האוויר טיל אחד ששוגר מתימן. הטיל יורט בטרם חצה לשטח הארץ, ההתרעות הופעלו מחשש לנפילת שברי יירוט".
אטום על תימן. אפשר להזהיר לפני שבטיל הבא הם יחטפו נשק להשמדה המונית. יישגרו? זה יהיה זבש''ם. צריך להרוג כמה מאות אלפי תימנים מטומטמים כדי שהמסר יעבור.