
חבר הכנסת סימון דוידסון ממפלגת 'יש עתיד', מתחייב לפעול מול יו"ר מפלגתו יאיר לפיד, להיכנס לממשלת נתניהו. בראיון לערוץ i24NEWS' אמר דוידסון: "אפנה ללפיד שיציע לנתניהו להיכנס לממשלה עם בן גביר וסמוטריץ' ועם התחייבות לבחירות במועדם. התנאי היחיד – עסקה אחת שתשחרר את כל החטופים".
אוי לנו מאופוזיציה דרדל'ה שכזאת. ראש הממשלה הבא צריך להיות ליברמן, או יאיר גולן. רק לא ביבי הנצחי, רועץ העם, המדינה, הכלכלה, מערכת החוק ומפקיר החטופים תמיד באותו תרגיל של הודעה שלילית מצידו כשהמשא ומתן מתקדם. אם יאיר היה במנהרה החטופים היו משתחררים כולם תוך כמה ימים.