חדשות בעולם

הג'יהאד האיסלאמי הגיב להצעה לשחרור חטופים

סגן המזכ"ל של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי, מוחמד אל-הינדי, חשף היום את תגובת הארגון לעסקת החטופים המוצעת ואף טען כי היחס עם חמאס התחזק מאז הטבח

לוחמי הג'יהאד האסלאמי (לוחמי הג'יהאד האסלאמי (צילום: עבד רחים חטיב[\פלאש90) )

בראיון לעיתון הקטארי אל-ערבי אל-ג'דיד, סגן המזכ"ל של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי, מוחמד אל-הינדי, חשף היום (ראשון) את דעתו בנוגע לעסקת החטופים המוצעת ואף התייחס לעמדתו בנוגע "ליום שאחרי המלחמה" בעזה.

"תנועת הג'יהאד היא חלק מהותי מהדיונים על עצירת התוקפנות נגד עמנו בעזה במסגרת עסקת חילופי השבויים. נכון שחמאס מוסמך לנהל משא ומתן, אבל ההתייעצויות עם התנועה נמשכות. בשבוע שעבר נערכו פגישות ארוכות עם מנהיגי חמאס בקהיר כדי לדון בהפסקת התוקפנות ועסקת החליפין", אמר בראיונו אל-הינדי.

כאן התייחס הבכיר לעמדת הארגון בנוגע להישארות צה"ל בציר פילדלפי ונצרים והציד עמדה שונה מחמאס שכבר הסכים להתפשר בעניין, וטען כי זה מצב לא מקובל כלל.

ברקע דו"ח הזוועות, הרצוג פנה לאו"ם: "יש לכם את כל העובדות"

ביום של אחרי המלחמה, הוא לא יקבל שום מצב חוץ משליטה טוטאלית של חמאס והג'יהאד בעזה. בנוסף לדבריו, הקשר בין שני הארגונים התחזק מאוד מאז הטבח וכי הם רואים עין בעין את פעולות הארגון.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

49 תגובות
29
אביה
29.12.24

נו לכל הקפלניסטים , אם זה נכון, שעיסקה רק תמורת שליטה מלאה של החמס והג'יהד בכל עזה כלומר לא עשינו כלום ואם תהיה עיסקה לא יהיה עוטף ובעוד שנה שנתיים יהיה 7.10 בכפולות או בריבוע. דילמה קשה...

הצטרפו אלינו