סקר מנדטים חדש בחן מספר תרחישים, לפיהם בבחירות הבאות יתמודדו המפלגות שקיימות כיום, מפלגה חדשה בראשות נפתלי בנט, ומפלגה חדשה בראשות עופר וינטר.
על פי הסקר, שנערך על ידי 'לזר מחקרים' בראשות מנחם לזר, לו הבחירות היו נערכות היום מפת חלוקת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד 23 מנדטים (24 בסקר הקודם), המחנה הממלכתי 20 (20), יש עתיד 16 (15), ישראל ביתנו 15 (15), הדמוקרטים 11 (12), ש”ס 10 (9), עוצמה יהודית 8 (9), יהדות התורה 7 (7), חד”ש־ תע”ל 6 (6), רע”ם 4 (4), הציונות הדתית, הימין הממלכתי ובל”ד ממשיכות לראות את אחוז החסימה מלמטה.
עוד עולה מהסקר כי מפלגה בראשות נפתלי בנט נחלשת השבוע במנדט ומגיעה ל-24, שלושה מנדטים יותר מהליכוד עם 21.
אם מצרפים למפלגה בראשות בנט גם מפלגה חדשה בראשות עופר וינטר זוכה האחרון ב-6 מנדטים שבאים כולם על חשבון גוש הימין, בעיקר ממצביעי עוצמה יהודית והליכוד. בתסריט כזה מתחזק גוש הימין בארבעה מנדטים לכדי 48 אבל עדיין נשמר הרוב לגוש מפלגות האופוזיציה ונפתלי בנט שמגיע ל-62 מנדטים, ללא המפלגות הערביות.





תגובות
וינטר בכיין יש מלא בעלי כיפות במטכ"ל ובפיקוד בצה"ל. רבים וגם טובים לא התאימו לקידום, רק וינטר בכיין ומשסה. עם כל הכבוד - הוא לא מראה מנהיגות!
על קצה המזלג הקצינים האשמים במחדל 7 באוקטובר (כל האחראים הראשיים סרוגים מלאים מעצמם ושחצנים): טולדנו אלוף פיקוד הדרום עד 23, עמידרור קמנ עזה, וינטר הקשקשן והתבוסתן, יוסי שריאל מפקד 8200
ממשלה מהגיהנום , הטרוף מציץ מכל פינה , ממשלה מזעזעת, ספינים , שקרים , טריקים , שטיקים , שרים חסרי יכולת , וזקן פסיכופת שמתנהלת כמו ראש ארגון פשע ... הממשלה הזו מסיתה מבוקר עד ערב נגד כל מוסדות המדינה ... השב"כ, אמ"ן, צהל , היועצת המשפטית , והבג"ץ ... כולם אוסף בוגדים שחותרים נגד המדינה ... איזה ממשלה זו ? מי האדיוט שמנהל אותה ? מי מפיק מאחורי הקלעים את כל מופעי האימים שלה ? חוק ההשתמטות... חוק הכלבה גוטליב... חוק הבוגד פלדשטיין ... חוק תאגיד... חוק היוע"משית... חוק הרייטינג ... חוק העיתונות... איפה הילדים והנכדים של ממשלת ה"ימין על מלא מלא " ... למה הם במיאמי ... בישיבה בבני ברק ... או סתם ג'ובניקים...
ואתם בשמאל לא יודעים לקבל דמוקרטיה אמיתית. כי אתם חיים בסרט שאתם הכי חכמים למרות שהקונצפציה שלכם בשפל.
.
בוט, שמתחזה ל*שירי מנתניה* כתב תגובה זו ("המפלגה הביביסטית זה ברית קן הקוקיה..."), לא אני.