חדשות

מהיר ועצבני יו"ש: נהגים נתפסו על 192 קמ"ש

תושב אריאל נתפס כשהוא נוהג במהירות של 192 קמ"ש. תושב ירושלים נתפס כשהוא נוהג במהירות של 180 קמ"ש בכביש 60.

מהיר ועצבני יו"ש: נהגים נתפסו על 192 קמ"ש
צילום: (קרדיט: דוברות המשטרה)

בפעילות אכיפה יזומה של אגף התנועה מחוז יהודה ושומרון בסוף השבוע, נתפסו שני נהגים נוסעים במהירות מופרזת בכבישי יהודה ושומרון. בכביש 60 סמוך לגבעת אסף נתפס תושב ירושלים בן 32 כשהוא נוהג במהירות של 180 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש בלבד.

בכביש 5 בין אריאל לצומת גיתי נתפס תושב אריאל בן 54 כשהוא נוהג במהירות של 192 קמ"ש בכביש בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש בלבד.

מדובר בצירי תנועה מרכזיים בהם עוברים רבים מהמתיישבים ביהודה ושומרון באופן יומיומי.

(קרדיט: דוברות המשטרה) ((קרדיט: דוברות המשטרה))

רישיונם של שני הנהגים נפסל לאלתר ל-30 יום והם וזומנו לשיפוט בהליך מהיר. משטרת ישראל מסרה שהיא תמשיך לפעול בחומרה כלפי עבירות מסכנות חיים ותמצה את הדין עם מבצעי העבירות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות