חדשות

רמ"ט פיקוד צפון לשעבר נגד דובר צה"ל: "חוסר הבנה"

רמ"ט פיקוד צפון לשעבר, אשר בן לולו, תקף את דובר צה"ל בעקבות כניסת צוותי תקשורת לאזור החיץ בסוריה: "מעידה על חוסר הבנה של המורכבות האסטרטגית שבה ישראל פועלת"

רמ"ט פיקוד צפון לשעבר נגד דובר צה"ל: "חוסר הבנה"
צילום: (צילום: מיכאל גלעדי\פלאש 90)

אשר בן לולו, רמ"ט פיקוד צפון לשעבר, תקף הערב (רביעי) את דובר צה"ל בעקבות כניסתם של צוותי תקשורת לאזור החיץ בסוריה לצורך סיקור.

"כניסת אנשי תקשורת לאזור החיץ מעידה על חוסר הבנה של המורכבות האסטרטגית שבה ישראל פועלת בסוריה" אמר בן לולו בפוסט שכתב ברשת X (לשעבר טוויטר). "כיבוש שטחים שולטים והשמדת נשק אסטרטגי הן פעולות חיוניות, אך יש לבצע אותן בהשקט ולהציגן בהקשר של הצורך המבצעי הנחוץ, מבלי להכניס אצבע בעין לשותפינו – מדינות ערב באזור והקהילה הבינלאומית".

עוד הזהיר כי "פעולה כזו עלולה לפגוע גם בזירות החשובות יותר בעזה ובלבנון".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
אחת שיודעת
12.12.24

הדו"צ הפוליטי הדרעק הזה כל הזמן עושה לנו נזקים במתכוון - כדי להכשיל את רוהמ במלחמה . מזמן היה חייב לעוף הביתה כמו טיל שיוט.....