
לאחר שצה"ל השתלט על מוצב בחרמון הסורי, אל"מ אביעי אדרעי פרסם הודעה לתושבי העיירות אובניה, קניטרה, אלחמידיה, אל-סמדניה אל-גרבייה, אל-קטניה בדרום סוריה וביקש מהם להישאר בבתיהם ולא לצאת מהמקום עד להודעה חדשה: "הלחימה בתוך אזורכם מאלצת את צה"ל לנוע, ואין בכוונתנו לפגוע בכם."

עוד באותו נושא
כוחות צה"ל השתלטו על מוצב החרמון הסוריאוריאל בארי, יאיר אמר


דניאלה וייס רוצה התנחלויות בדמשק? הזיה. רדו מהגג!!