רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל אליהו, הורה הבוקר לא לומר תחנון בעקבות נפילת שלטונו של נשיא סוריה בשאר אסד.
בהודעה מטעם לשכתו של הרב אליהו, נכתב: "בהוראת הרב אליהו לא אומרים הבוקר תחנון לרגל נפילתו של מושל סוריה".
בהודעה צוטטה פסקה א' מ"אורות המלחמה" של הרב קור, בה נכתב: "כשיש מלחמה גדולה בעולם מתעורר כוח משיח. עת הזמיר הגיע, זמיר עריצים, הרשעים נכחדים מן העולם והעולם מתבסם, וקול התור נשמע בארצנו".





תגובות
בעקבות נפילת שלטונו של נשיא סוריה בשאר אסד, הרב שמואל אליהו הורה לא לומר תחנון היום" : סו"ס, רוב העם היושב בציון, יצייצץת לרבנים שלטט"אולא אמרו היום תחנון , כפסיקתו שליט"א.....
המגיב 7,כותב שר' שמיל אליהו הוא בהמי.זו הגזמה כון שהרמה התורנית שלו היא כמו של שמיניסט בישיבה תיכונית , אבל כל שמיניסט כזה הוא בהמי ? נכוןשבתוא הבן-של הוא נהיה רב עיר בלי סמיכה לרבנות עיר , זה כבר אומר שהוא בהמי " נכון שהוא עסוק כל היום ביחסי ציבור לעצמו , אז מה?
איך אפשר לבטל תחנון שאנשים רצים למקלטים והם בצער? וכי אם להקת זאבים אחריך והצלחת להרוג את מנהיג הזאבים אבל שאר הזאבים עוד רודפים אחריך אז עדיין תשמח?