צה"ל מודיע כי כוחות צה"ל פועלים כעת כנגד חמושים בסוריה, אשר תקפו מוצב של האו"ם באזור ח'דר.
על פי גורמים בצה"ל, זוהתה לפני זמן קצר מתקפה של חמושים בתוך סוריה על מוצב של כוחות האו"ם באזור ח'דר בסוריה, מספר קילומטרים בלבד מהגבול עם ישראל.
עוד באותו נושא
סוף משטר אסד? המורדים הסורים בפאתי דמשקיאיר אמר

מצה"ל נמסר כי מבוצעות פעולות לסיוע בזמן זה לכוחות האו"ם וכי צה"ל פועל איתם בשיתוף במטרה להדוף את המתקפה. גם נמסר כי צה"ל הגביר את הכוננות ופרס כוחות מוגברים במרחב רמת הגולן.
תגובות
פעולה תמוהה של פיפי שפנפניהו שמנסה להסתכסך עם המורדים בסוריה ופועל לטובת אויבי ישראל: איראן, חיזבאללה והאו"ם... החשד שפיפי הוא סוכן איראני, שפועל להשמדת ישראל מבפנים, הולך ומתגבר (אולי לאיראנים ולקטארים יש עליו משהו מצד אחד, והם ממלאים לו איזה חשבון בנק בחו"ל מאידך)...