חדשות

הפרה ראשונה של הפסקת האש: חיזבאללה חזר לכפר

הפרה בוטה של הסכם הפסקת האש: מספר רכבים של מחבלי חיזבאללה הגיעו לכפר כילא להריסות. מצה"ל נמסר: "הכוחות ירו על מנת למנוע את הגעתם למרחב, והחשודים התרחקו"

הפרה ראשונה של הפסקת האש: חיזבאללה חזר לכפר
צילום: חיזבאללה (mohammad kassir/shutterstock)

ראש המועצה המקומית מטולה, דוד אזולאי דיווח כי כמה שעות אחרי כניסתו לתוקף של הסכם הפסקת האש, שמונה רכבים ואופנוע של חיזבאללה הגיעו לכפר כילא להריסות. כח צה״ל ירה ירי אזהרה להרחיק אותם.

מצה"ל נמסר בתגובה: "בהנחיית הדרג המדיני, הבוקר (רביעי) בשעה 04:00 נכנס לתוקפו הסכם הפסקת האש בלבנון וצה״ל פועל בהתאם. כוחות צה״ל ערוכים בעמדותיהם בדרום לבנון. בשעה האחרונה כוחות צה"ל זיהו מספר רכבים בשטח לבנון עם חשודים במרחב אסור לתנועה.

הכוחות ירו על מנת למנוע את הגעתם למרחב, והחשודים התרחקו. חיל האוויר ערוך לפעול בכל שטח לבנון ומערך ההגנה האווירית נמצא במוכנות גבוהה. נכון לשעה זו, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. צה"ל יפעל נגד כל מי שינסה להפר את הסכם הפסקת האש, ולא יאפשר פגיעה בביטחון תושבי ישראל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
4
זברה
27.11.24

אחרי הפסקת-האש ."מחבלי חיזבאללה הגיעו לכפר הסמוך למטולה והורחקו על ידי חיילי צה"ל בירי אזהרה." : ירי אזהרה !? יופי-טופי, למה לא הגישו להם ארוחה, חילקו בגדים, ואולי אפילו נשק !? ככה זה מתחיל....טוב, הם רק באו ב-8 מכוניות ואופנועים, לא תקפו (הפעם...), ולכן "לא הפרו את הפסקת-האש". כשיפרו (ר.ל., ישחטו, יאנסו וירצחו), יקבלו החיילים אישור, אבל - רק לאמר להם בעדינות, נו נו נו ...