השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בפתח ישיבת הסיעה, התייחס לחקירה שנפתחה נגד חמישה מעובדי לשכתו בחשד שהנפיקו רשיונות נשק לאזרחים ללא סמכות.

וכך מסר: ״אני רוצה להתייחס לחקירת עובדי הלשכה שלי בעניין רישיונות הנשק. אני גאה להוביל רפורמה של רישיונות לנשק. הובלנו הקלה בקריטריונים. לפני שבאתי היו שמונת אלפים נשקים בשנה בממוצע, והיום בעשרת החודשים האחרונים יש כ-180,000 רישיונות נשק ואני גאה ברפורמה הזאת.
אני אומר ליועצת המשפטית, ואני אומר לפרקליט המדינה: אתם לא תצליחו לעשות הפיכה! אתם רוצים הפיכה שלטונית, אתם רוצים לשלוח אליי קצינת חקירות שאני הדחתי וחשבתי שהיא לא מתאימה להיות מפקדת תחנה, אתם רוצים להרתיע אותי ואני מודיע לכם שאני לא נרתע. אני גאה ברפורמה שהובלתי, אני אמשיך להוביל את הרפורמה כי נשק מציל חיים".





תגובות
ממשלה מזעזעת, ספינים , שקרים , טריקים , שטיקים , שרים חסרי יכולת , וזקן פסיכופת שמתנהלת כמו ראש ארגון פשע ... הממשלה הזו מסיתה מבוקר עד ערב נגד כל מוסדות המדינה ... השב"כ, אמ"ן, וצהל הם בוגדים.... היועצת המשפטית בוגדת שדם הקיסר המטורף על ידיה (לא ידעתי שכבר רצחו אותו ) .... הבג"ץ אוסף בוגדים שחותרים נגד המדינה ... איזה ממשלה זו ? מי האדיוט שמנהל אותה ? מי מפיק מאחורי הקלעים את כל מופעי האימים שלה ? ואיפה הילדים והנכדים של ממשלת ה"ימין על מלא מלא " ... למה הם במיאמי ... בישיבה בבני ברק ... או סתם ג'ובניקים, כשאנחנו מתים בעזה ...
ממשלה ימנית פחדנית האנרכיסט שכתב עכשיו נגד הממשלה וטוען ששמונים אחוז לא רוצים אותה ועדיין לא יושב בכלא אחרי שבחקירות שברו לו את העצמות זה ימין חלש.
אין דברים כאלו אלימות מביאה אלימות ! יותר נשקים יותר רצח נשים. ומי שמביא הפיכה אלו אתה ושאר המיעוט הביריוני שהשתלט עלינו