
מהומה פרצה היום בכנסת לאחר שח"כ בליאק הטיח ב"כ רוטמן: "אתה אפס מאופס". קריאה זו הגיעה לאחר שיו"ר הוועדה הוציא חברי אופוזיציה שמחו על המשך הדיון – בטענה שלמשפחות חטופים מגיע עוד זמן לדבר.

X2Twitter.com_zg4qa8VkHyuY7f1p_270p| צילום: צילום: ערוץ הכנסת
ח"כ לזימי התערבה ואמרה: "בבריונות לא עושים הפיכה, כי אנחנו נתמודד מולך. אין פה חבר קואליציה אחד שישמע את המשפחות".
רוטמן ביקר את פלדשטיין בכלא: "רדיפה פוליטית"
"אני חס וחלילה לא אשתמש באלימות פיזית, אבל לא יהיה פה דיון בוועדה הזו", אמר ח"כ סגלוביץ' הודיע ליו"ר הועדה כי הדיון לא יתקיים, בעקבות היחס למשפחות החטופים. חברי האופוזיציה הצטרפו אליו והוועדה יצאה להפסקה.
לא נורא רוטמן תבין אותם קשה להם...לוקחים להם את כל העבודה "הקשה " שהם עשו במשך שנים בכדי להבדיל ביניהם =העליתות. לבין העם המסכן והנמוך שהם רוצים ורצו לייצר. הם פוחדים על כל מגדלי השן שהם בנו במשך שנים רבות. ש'כוייח לך ושכמוך עוד ירבו סוף סוף השקר שלהם מתגלה חיכינו לזה הרבה זמן. זו עבודה קשה אל תתייאש לך על זה חזק ואל תדאג הם מעטים מול רבים "איסטרא בלגינא קיש קיש קרייא.