חדשות

לוחם בגדוד 13 נפצע קשה בקרב בדרום לבנון

לוחם בגדוד 13 של גולני נפצע באורח קשה בקרב בדרום לבנון. הוא פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. משפחתו עודכנה

לוחם בגדוד 13 נפצע קשה בקרב בדרום לבנון
צילום: דוברות בית החולים רמב"ם

ישראל במלחמה היום ה-413. דובר צה"ל מתיר לפרסם כי לוחם בגדוד 13, חטיבת גולני, נפצע מוקדם יותר היום (ש') באורח קשה בקרב בדרום לבנון.

הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה.

מבית החולים רמב"ם בחיפה, נמסר: לחדר ההלם ברמב"ם פונו הערב 3 נפגעים בפינוי מוסק מהצפון. הפצועים, בדרגות פציעה שונות נבדקים כעת, נעדכן בהמשך על מצבם.

פינוי רמבם
פינוי רמבם| צילום: פינוי הפצועים לבית החולים רמב"ם (דוברות רמב"ם)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
2
תעדכנו את סטרוק
23.11.24

תעדכנו את סטרוק ... כל יום כבר 414 ימים קורים לנו ניסים בלי הפסקה... אנחנו בטוח העם הנבחר ... והמנהיגות שלנו נפלאה אחרת לא היו קורים לנו נסים כה רבים .