שר האוצר סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיעו אמש לישיבת הקבינט, והציבו שורת צעדים שקראו להוציא לפועל בתגובה לצווי המעצר שפרסם בית הדין הבינלאומי הפלילי.
יושב ראש עוצמה יהודית הציע וביקש לבחון צעדים שכוליים ניסיונות לעודד הגירה של עזתים אל מחוץ לרצועה וגבולות מדינת ישראל, והפסקה מוחלטת של הסיוע ההומינטרי. או לכל הפחות הסרת האחריות הישראלית בנושא והעברתו חיברה או אל גורם חיצוני אחר.
נתניהו על צווי המעצר: "בית הדין הפך היום לאויב האנושות"
גם השר סמוטריץ' קרא לפעול כעת כאשר פורסמו צווי המעצר נגד ראש הממשלה נתניהו, והשר לשעבר גלנט. סמוטריץ הציע שמכיוון שהצווים פורסמו למרות האיפוק הישראלי, הגיע הזמן לפעול ביד קשה יותר, וקרא להטיל סנקציות כלכליות חריפות על הרשות הפלסטינית שלקחה חלק בקידום תביעות אלה בבתי דין בין לאומי.





תגובות
שני אדיוטים שחושבים שהעולם צריך אותם ... העולם לא רק שלא צריך , הוא גם לא רוצה לראות את הפרצוף שלכם ... לא באירופה ולא בארה"ב....
האג זה בית-דין לצדק מה הקשר לגודל המדינה? בהחלט צריך להיכנס בדבילים הללו בהאג , וללא קשר למדינה ,, אם הייתי היום צעיר ובריא , הם היו מחוסלים פיזית לעיניי משפחתם , על טירלול צריך לענות באותה שפה , במינימום !
תעלה להם מע"מ...
אם הטימטום היה מקצוע שני האימבצלים האלה היו פרופ' בפקולטה למדעי החירטוט ....