חבר הכנסת שמחה רוטמן הגיע לבית הכלא בו מוחזק יועצו של נתניהו אלי פלדשטיין, כחלק מביקור חברי כנסת לבחינת עמידה בזכויותיו של פלדשטיין על ידי רשויות החוק.

יושב ראש ועדת חוק חוקה ומשפט שמחה רוטמן הגיע לביקור בכלא בו מוחזק אלי פדלשטיין, יועצו של ראש הממשלה המואשם בהדלפת ידיעה סודית. הביקור הגיע כחלק מביקור מטעם חברים נוספים של מפלגת עוצמה יהודית והציונות הדתית שהגיעו לבקר את היועץ במעצר.
רוטמן מסר ביציאתו מהביקור: "ביקרתי היום מיד אחרי הדיון את אלי פלדשטיין בכלא. אחרי מה שראינו בדיון ומה שנחשף בכתב האישום כל עם ישראל ראה שמדובר ברדיפה פוליטית. אין שום הצדקה לאחזקה, בטח לא בתנאים האלו ובטח לא לאורך הזמן הזה. היה לי חשוב לבוא ולהשמיע לו את הקול שלכם. הוא התרגש עד דמעות לדעת שהפגנתם עבורו, שדואגים לו ושאכפת לכם ממנו".
לוין על מעצר אלי פלדשטיין: "מעידים על הכשל המערכתי"
רוטמן הוסיף והודיע: "מסרתי לו בשמכם את החיבוק שמגיע לו כאשר הוא נתקל במערכת האטומה והדורסנית ביותר במדינת ישראל. אני בטוח שעם הכוחות האלו הוא יצליח לשמור על זהות ועל צלם אנוש. כולנו יחד איתו״.
ממשלה מזעזעת, ספינים , שקרים , טריקים , שטיקים , שרים חסרי יכולת , וזקן פסיכופת שמתנהלת כמו ראש ארגון פשע ... הממשלה הזו מסיתה מבוקר עד ערב נגד כל מוסדות המדינה ... השב"כ, אמ"ן, וצהל הם בוגדים.... היועצת המשפטית בוגדת שדם הקיסר המטורף על ידיה (לא ידעתי שכבר רצחו אותו ) .... הבג"ץ אוסף בוגדים שחותרים נגד המדינה ... איזה ממשלה זו ? מי האדיוט שמנהל אותה ? מי מפיק מאחורי הקלעים את כל מופעי האימים שלה ? ואיפה הילדים והנכדים של ממשלת ה"ימין על מלא מלא " ... למה הם במיאמי ... בישיבה בבני ברק ... או סתם ג'ובניקים, כשאנחנו מתים בעזה ...