ממשלת אוסטרליה מנעה היום (חמישי) את כניסתה של שרת המשפטים והפנים לשעבר, איילת שקד, לשטח המדינה. לטענת שקד, הגיעה לשם כדי "להשתתף בדיאלוג אסטרטגי בין המדינות בכנס AIJAC". היא אמרה כי החלטת ממשלת הלייבור היא "עדות מובהקת לצביעותה ולעמדתה העוינת כלפי ישראל".
שקד טענה כי אוסטרליה סירבה לספק לה אשרת כניסה למדינה "רק בשל התנגדותי להקמת מדינת טרור פלסטינית". עוד היא הוסיפה: "ממשלה שטוענת לדמוקרטיה אך פועלת להשתקת קולות המתנגדים לאג'נדה הפרו-פלסטינית הקיצונית שלה.

זה חושף את פרצופה האמיתי של הממשלה האוסטרלית הנוכחית – ממשלה שבחרה להתייצב לצד אויבי ישראל ולפגוע ביחסים ההיסטוריים בין המדינות. זו החלטה אנטישמית ויום שחור לדמוקרטיה האוסטרלית".





תגובות
שקד, למה לא אמרת להם שישבת עם האחים המוסלמים של רע"מ תומכי הטרור במששת המנדטים?
''ובגויים לא יתחשב''
אנחנו לא חיים בימי התנך נא להתקדם .
איבדנו את אוסטרליה, את אירופה...
תמשיכו להצביע לביבי ול'ימין על מלא' רק העולם ילמד לקח את המטורפים שהביאו עלינו את העונש הזה