חדשות

בכיר בחמאס: נסיים את המלחמה בעזה ונתחיל חדשה בכלא הישראלי

נציב שב"ס קובי יעקובי שיתף במהלך דיון בוועדה לביטחון לאומי שעסק ביישום לקחי מלחמת חרבות ברזל כי חמאס מתכנן להעביר את המלחמה לבתי הכלא הביטחוניים

מתקן שב"ס עם מחבלי חמאס
מתקן שב"ס עם מחבלי חמאס | צילום: מתקן שב"ס. צילום: חיים גולדברג/פלאש 90

בדיון שנערך הבוקר (רביעי) בוועדה לביטחון לאומי סיפר נציב שירות בתי הסוהר קובי יעקובי כי אחד הבכירים בחמאס היושבים בכלא אמר לו כי בארגון הטרור מתכננים להעביר את המלחמה לתוך בתי הכלא הביטחוניים בישראל.

הבכיר אמר ליעקובי: "אתם תסיימו בחוץ את המלחמה, אנחנו נתחיל אותה בכלא". בכיר נוסף בארגון הפת"ח אמר: "אנחנו עוד נעשה את יום העצמאות שלנו בתוך הכלא".

"הדברים מהדהדים בי" אמר יעקובי במהלך הדיון, "אני נערך עם אמצעים ומכין את הצוות בהתאם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

122
108
מנחם
20.11.24

הלוואי. תודיעו להם : " הבא להורגך השכם להורג " מספיק להפחיד. נ מ ו ש ו ת