לאחר שדווח כי ארה"ב פועלת להביא להסכם אש בקרוב בין ישראל ללבנון, הערב (חמישי) דווח ברויטרס כי שגרירות ארה"ב בביירות הגישה ליו"ר הפרלמנט הלבנוני נביה ברי טיוטה להפסקת אש בין ישראל וחיזבאללה.
העיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" דיווח גם הוא: "שגרירת ארה"ב בלבנון העבירה לנביה ברי את ההצעה האמריקנית להפסקת אש. ההצעה כוללת את המנגנון להשגת הפסקת האש, שמתחיל בהחלטה 1701 של האו"ם".
עוד באותו נושא
בזמן שקראו לאמברגו על ישראל: צרפת מספקת נשק לטבח בסודןיאיר אמר

במסגרת טיוטת ההסדר שהוגשה ללבנון, שמטרתה להביא להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה, עולה כי ישראל תאפשר לצבא לבנון להתחמש – במטרה שזה יאכוף הפרות סדר וישמיד תשתיות חיזבאללה מדרום לנהר הליטני. מי שצפוי לחמש את הצבא הלבנוני הם ארה"ב וצרפת, כך דווח בווינט.
לחמש את צבא לבנון??? נפלתם על הראש?? זה בדיוק מה שקרה בהסכם אוסלו הארור!