צבי יחזקאלי: לא היינו צריכים לצאת למלחמה אחרי השבעה באוקטובר - סרוגים

צבי יחזקאלי: לא היינו צריכים לצאת למלחמה אחרי השבעה באוקטובר

הפרשן הבכיר לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, סבור כי אחרי השבעה באוקטובר ישראל לא הייתה צריכה לפתוח במלחמה נגד חמאס, ומסביר מה היא הייתה צריכה לעשות

חדשות סרוגים
צבי יחזקאלי: לא היינו צריכים לצאת למלחמה אחרי השבעה באוקטובר
  (צילום: כאן 11)

הפרשן הבכיר לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, מגיע במוצ"ש הקרובה אחרי החדשות לתכנית "פגישה עם רוני קובן" בכאן 11.

רגע אחרי הלינץ' באמסטרדם, צבי יחזקאלי – מי שכבר יותר מעשור מזהיר מפני פניה המשתנים של אירופה – מספר על הניסיונות שלו להזהיר, לפני השבעה באוקטובר, שפניו של חמאס למלחמה, על מה הממשלה הייתה צריכה לעשות בנוגע לחטופים ומה אפשר לעשות כעת.

עוד הוא מספר על החזרה שלו בתשובה, על החיים כאב לשמונה ילדים ועל הסיבות שבגללן לא הסכים ללכת לפוליטיקה או לערוץ 14. ואיזו עסקה הוא היה מציע ליחיא סינוואר?

לדברי יחזקאלי: "לא היינו צריכים לעשות מלחמה. מתוקף היכרותי את החברה הישראלית, ידעתי שאנחנו לא נחזיק כשיש שם מספר כזה של חטופים. לכן אמרתי 'אל תילחם. תעשה את מה שנכון לך"".

יחזקאלי הסביר: "היינו צריכים לשלוח לסינוואר מתווך. להגיד לו; הבנו. פלשת? נרדמנו? ניצחת. מה אתה רוצה עכשיו? מה הוא אהיה אומר? הוא לא היה רוצה עכשיו מלחמה. הוא היה מבקש את האסירים שבכלא. קח את האסירים. קח גם את האוטובוסים מתנה. תן לנו להתארגן. ואחרי חודשיים הייתי פותח במהלך סייבר מאוד מתוחכם הייתי נלחם בעזה ברבע כוח ממה שהופעל עד עכשיו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
103 תגובות - 89 דיונים מיין לפי
1
הבעייה שאח"כ כבר לא היית יוצא לקרב
עזרא | 14-11-2024 17:05
אם לא היו מנצלים את ההזדמנות לפרק עכשיו את חמאס, אז זה לא היה קורה גם בעתיד. אם החטופים היו חוזרים אז לכאורה היינו מפסידים גם את ה"צידוק".
בדיוק
יהודי | 17-11-2024 2:08
לזה הוא מתכוון כשהוא אומר שאנחנו לא מבינים מזרח תיכון שאם היינו מבינים אז היינו מוכנים גם ליזום ולא כל הזמן רק להגיבץ
כרגיל,יחזקאלי מחרטט עם בטחון עצמי עצום.
נתן | 14-11-2024 17:09
וכרגיל - מילים חלולות ולא אינטליגנטיות.
2
כולם חכמים בדיעווד...
כי | 14-11-2024 17:05
כולם חכמים בדיעווד
הדתיים ביותר הפקירו את אחיהם
דן | 15-11-2024 10:41
וממשיכים. אלה אלוהיך ישראל. כוח , כיבוש ואדמה
3
אולי צודק אולי...
רק ניצחון | 14-11-2024 17:07
אולי צודק אולי לא, מה קשר עכשיו? לתת פקודה לנצח בלי להתחשב בכלום ובאף אחד - ולכבות את הטלפון לשבועיים. זהו
4
בעולם שלנו בשום...
אין סיכוי | 14-11-2024 17:18
בעולם שלנו בשום מצב לא היו מאפשרים לו לפתוח במלחמה חודשים אחרי, בעולם היו אומרים לו "כבר הגעת להסכם" וכאן היו אומרים שהוא פתח במלחמה לשרידות הממשלה.
5
מיחזקאלי ציפיתי ליותר
לא מלחמה-גירוש | 14-11-2024 17:32
היינו צריכים לגרש בכוח 2 מיליון עזתים ל20 מדינות ! ואחרי שהפיילוט הזה היה מצליח היה צריך לשכפל אותו לאיו״ש !
התבטאות אומללה של איש מאוד מוערך
יניב | 15-11-2024 9:57
תחשוב שוב על הדברים איש יקר, אין טיפת היגיון ומוסר במה שאמרת. אם חלילה היית נכנע היית מקבל מדינה פלסטינית במקרה הטוב ומתקפה משולבת של איראן חיזבאללה וסוריה ומצרים במקרה הגרוע ותגיד ביי למדינת ישראל. באמת אחי איפה ההגיון????
6
מה עובר עליך בנאדם??!
רק אומר | 14-11-2024 17:48
שחטו לנו 1200 נשים וילדים ואתה מדבר על סייבר אחרי חודשיים והעולם היה שותק לך? לך , לך תלמד קצת מיוסיאן איך צריכה הייתה להיות תגובה. לשחוט באותו יום 100,000 עזתים וזה רק החימום
7
כמה שטויות אפשר...
חיים זוהר | 14-11-2024 17:48
כמה שטויות אפשר לדבר רח"ל,
8
הינו צרכים לסגור...
יואווו סייבר אל תגזים שלא תעקם את האצבע... | 14-11-2024 18:15
הינו צרכים לסגור את עזה זבוב לא נכנס לא מים לא אוכל לא חשמל לא אוויר עד שכל החטופים חוזרים ושכל העולם ילך לאלף עזאזל . ככה היו חיילים רבים היו חיים היום
9
דבורים כמו חול,כל...
משה מחולון | 14-11-2024 18:57
דבורים כמו חול,כל הפרשנים אוכלים את הראש
10
יש לך עוד...
יוספה | 14-11-2024 19:53
יש לך עוד מה להגיד כדי להחליש את עם ישראל?
מי שהחליש את...
מר ניצן | 15-11-2024 14:49
מי שהחליש את עם ישראל הכי הרבה זה מא נתניהו. מעולם היא לא הייתה חלשה ומושפלת כפי שהיא עכשיו
11
צבי יחזקאלי, תשאיר...
יניב | 14-11-2024 20:07
צבי יחזקאלי, תשאיר את הפרשנות לעצמך. כמה דפוק אתה יכול להיות ?
12
אתה אמיתי יחזקאלי?...
רונן | 14-11-2024 20:09
אתה אמיתי יחזקאלי?
13
הוא כניראה שכח...
יניב | 14-11-2024 20:40
הוא כניראה שכח אלו דרישות היו לחמאס אחרי ה7 לאוקטובר. אפילו שליטה בהר הבית הם רצו.
14
מה הוא לקח...
מ | 14-11-2024 20:47
מה הוא לקח הבן אדם? וואלה הערכתי אותו עד עכשיו....
15
לא כולנו חכמים...
ריקו סולדני | 14-11-2024 21:17
לא כולנו חכמים כולנו נבונים לא כולנו יודעים את התורה ולא כולנו יודעים לחזות דברים למרות שאינני בטוח שהפיתרון של יחזקאלי הוא הנכון
16
אי אפשר לצאת...
1 | 14-11-2024 21:51
אי אפשר לצאת למלחמת סייבר מול מי שלא משתמשים בכלל במחשבים מתוחכמים, וזה גם לא הגיוני להיכנע ללא תנאי להשפלה כזו ואז לצאת למתקפה פתאום באמצע כלום, אם כבר, היו צריכים לתקוף לפני שקורה משהו או להיות יותר מוכנים.
17
מה קרא ליחזקאלי...
שי | 14-11-2024 22:03
מה קרא ליחזקאלי התחרפן לו השכל?
18
באמת כבוד לצבי...
כל הכבוד | 14-11-2024 22:44
באמת כבוד לצבי יחזקאלי! לומר מאמירה שלא מתיישרת לכאורה באופן צמוד למה שקהל הצופים שלו רוצה לשמוע - הווה אומר, להרוג, לכתוש, להשמיד, מיד , תמיד ולנצח.. היכולת לחשוב מורכב. לחשוב בכלל. לא להתיישר מראש עם מוחלטות כלשהי, כמעט אבדה מן העולם. וזה מסוכן. לנהל מלחמה בלי יכולת לגמישות מחשבית, עם צורך להתיישר עם הבסיס טוטלית, עם מחשבה אחת וחד משמעית תמיד, זו טפשות. ופשוט בניהול מלחמה, זה מתכון לאסון.
19
חוכמת היושבים בכורסא...
יויו | 14-11-2024 23:22
חוכמת היושבים בכורסא
20
איזה מהלך סייבר...
סייבר בעזה | 14-11-2024 23:31
איזה מהלך סייבר בעזה איזה מערכים דיגיטלים יש להם בדיוק ומה הקשר לכוח שנלחם בעזה לא כדבר אפשר לפתור עם סייבר בעזה יש אוייב שהוא לא טכנולוגי לכן סייבר לא עוזר במקרה הזה
21
זה כבר לא...
חכם גדול | 15-11-2024 0:51
זה כבר לא חשוב, אחרי שנה וחצי.
להמשיך להפקיר? ...
ומה עם החטופים? | 15-11-2024 5:15
להמשיך להפקיר?
22
ליחזקאלי ולכל מי...
מישהו | 15-11-2024 0:54
ליחזקאלי ולכל מי שלא הבין, תנאי בל חעבור של חמאס זה ערבויות אמריקאיות להפסקת המלחמה. זה אומר שמרגע שאין מלחמה, לא משנה אם לא התחלנו בכלל או שמפסיקים עכשיו, זה אומר שלעולם לא נוכל לחזור למלחמה. חמאס לא טיפשים ובטח לא פראיירים כמו שאנחנו חושבים.
23
זה מה שטענתי...
שיר. ד | 15-11-2024 2:22
זה מה שטענתי מההתחלה..
24
צביקה תחיל...
דיי | 15-11-2024 3:03
צביקה תחיל ללמוד תורה,ושכח את כל מה שראה באירופה בתחקירים שלו על השנאה למערב,ומדבר שטויות,לא יאומן מה קרה לו
25
החמאס הם לא...
לדעתי צבי יחזקאלי טועה | 15-11-2024 3:19
החמאס הם לא טיפשים וגם לא פריירים. היו נסיונות גישוש לפני שישראל יצאה למלחמה והחמאס כבר זרע תשתית לאסטרטגיה ואמר: "לא ידוע לנו איפה כל החטופים". העיסקה היחידה שהחמאס היה מסכים לה זה שיחרור רק חלק מהחטופים תמורת כל המחבלים בכלא(ולהשאיר את היתר כמגינים אנושיים מבלי יכולת לשחרר אותם) וגם דרישות נוספות להקים נמל לחמאס וכמובן ערבויות אמריקאיות רוסיות וטורקיות כנגד התקפה עתידית של ישראל. הורדת הגבלת יבוא חומרים לרצועה.
26
זו חכמה שלאחר...
מיכאל דור שביעי | 15-11-2024 3:49
זו חכמה שלאחר המעשה.יחזקאלי עכשיו אומר את זה(אגב היו כמה אנשי שמאל שאמרו את זה,והביביסטים כמובן קטלו אותם). צבי היקר,כשכל הזמן אומרים ,ב"ה,אתה מתחיל להאמין בכח אחר שיגן עליך ואתה נחלש. אתה לא התחזקת,אתה נחלשת.sorry.
27
כולם חכמים בדיעבד....
ציוני זועם | 15-11-2024 5:06
כולם חכמים בדיעבד. ינואר לא היה משחרר אם לא כל העולם ואישתו היו מבטיחים שלא נתקיף. באיזו סיבה היתה אח''כ לתקוף?? די עם כל העצות. נכון בהרמטכ'-ל ושר הבטחון המפואר אינם מושלמים - אבל לפחות כעת אנחנו יודעים מול מה אנחנו ניצבים. שבת שלום.
28
אם הבת שלו...
שלי יעקובוביץ | 15-11-2024 5:17
אם הבת שלו היתה נאנסת שם הוא לא היה סותם. בלי לדבר על זה שההתקפות שלהם לכל ישראל לא היו מפסיקות. הם רוצים את הר הבית. לא הבנתם את זה?
29
הבעיה שלביבי אין...
אתה צודק | 15-11-2024 5:17
הבעיה שלביבי אין אינטרס להחזיר את החטופים או לסיים את המלחמה. הכאוס משרת אותו אישית
בלה בלה בלה...
בלע | 15-11-2024 9:21
בלה בלה בלה
30
אמרתי מלחמה ישר...
אמא בול מה שחשבתי לעצמי בלב | 15-11-2024 5:39
אמרתי מלחמה ישר זה גזר דין מוות עדיף להגיד לו 1. 0. נצחתה בו נדבר ונראה איך מסתדרים אבל יש לי עוד מהלך בראש כל מחבל שיוצא משתילים לו סים בגוף בהרדמה וכך אם הוא ממש מסוכן וכו יודעים היכן הוא ועושים לו סיכול ממוקד
31
טעות גדולה של...
אביהו | 15-11-2024 5:45
טעות גדולה של יחזקאלי!!! סינוואר רק רצה אותנו מושפלים !!!
32
צבי יחזקאלי האסטרטג...
משה | 15-11-2024 6:00
צבי יחזקאלי האסטרטג הגדול חכם לאחר מעשה .יאהבל קצת צניעות לא תזיק לך עדיף שבנושאים האלה תשב בשקט . כי אתה חושב שאתה מבין. רק להזכיר לך כמה פעמים שאתה הופעת במדיה התיקשורתית ודחברת בערבית .יא סינוור וחרכת חמס. מה קרה עכשיו אתה כבר לא מעניין אף אחד בתקשורת.
33
איזה שטויות כולם...
אדריאנה | 15-11-2024 6:02
איזה שטויות כולם חכמים אחרי מעשה מה שקרה היה צריך לקרות ומה זה עוזר עכשיו להתחיל להגיד מה היה צריך להיות ומה לא היה צריך להיות
34
קשקוש ...
יהושע | 15-11-2024 6:20
קשקוש
35
עזה היתה צריכה...
אמת | 15-11-2024 6:20
עזה היתה צריכה להמחק 07/10עד השעה0632
36
קשקשן על ...ולקח...
מגוחך | 15-11-2024 7:18
קשקשן על ...ולקח לו שנה לעלות על הרעיון הזה?? ישר אחריי ה7 הוא הבין ,??? איפה שיתף את זה ??זה לא אותו יחזקאלי שאמר שצריך לדבר איתם בערבית?? כמעט מתקשה להאמין שאמר את זה ???
37
קשקוש
יחיאל | 15-11-2024 7:26
...
38
יחזקאל ... אתה...
אחמדובסקי | 15-11-2024 7:33
יחזקאל ... אתה חולם הוזה ובלתי שפוי... עלמה אתה מקשקש .. על "בדיעבד ? עדיף שהחמאס יראה הרס כזה .. ולא כניעה ארורה ...
39
נכון מאוד ...
יע | 15-11-2024 7:59
נכון מאוד
40
מים, חשמל, אוכל, תרופות. לא סייבר ולא אמאיית.
קול המון | 15-11-2024 8:40
סה-טו. מצור על עזה, וכמו כלבים משוטטים הם היו מביאים את סינוואר באוזניים. יחד עם כל החטופים.
41
צביקה צודק. אבל...
נדב | 15-11-2024 8:59
צביקה צודק. אבל הגאווה הלאומית והפוליטיקה לא אפשרו את זה
42
הוא היה מחזיר...
חי | 15-11-2024 9:20
הוא היה מחזיר כינים.
43
חוכמת הבייגלה והבדיאבד...
אנטונין | 15-11-2024 9:35
חוכמת הבייגלה והבדיאבד . צריך רק דבר אחד לעשות כשהסמול אומר צריך לעשות איקס צריך לעשות בדיוק הפוך
44
חכם בלילה. אתה...
אבי | 15-11-2024 9:47
חכם בלילה. אתה חושב שסינואר היה כזה מטומטם? הוא היה משחרר אותם בתהליך של עשר שנים, עם ערבויות בינלאומיות שלא נתקוף, ובינתיים מתארגן לחטיפה הבאה על הגדר. ואיך לדעתך היה מגיב המזרח התיכון כולו לרפיסות כזו של "נרדמנו, ניצחת"? אתה טוען שאתה מזרחן, לא?
45
כל אחד יודע...
דוד של קןסיגין | 15-11-2024 10:05
כל אחד יודע מה היה צריך לעשות אחרת ממה שעשו. @ְ אני הייתי שולח צנצנת עם גרביים מסריחות לכל עזתי ואף אחד לא יכול להוכיח שזה לא היה מצליח.
46
הדרך היחידה לנצח...
בני | 15-11-2024 10:14
הדרך היחידה לנצח טרור זה רק להשמיד אותו עד היסוד לא להפסיק לעולם לרוג בהם ללא הפסקה בתור מדינה יש את היכולת הזאת
47
צריך היה לשחרר...
ירון | 15-11-2024 11:03
צריך היה לשחרר אתם בלחץ מאוד כבד בלי רחמים עובדה שהיה עסקה אף פעם לא מאוחר לשחרר את החטופים והכנופיות ששולטות צריך לחסל
48
צבי, חכם בלילה......
ייוהנה | 15-11-2024 11:10
צבי, חכם בלילה... אכזבת
49
נחמד לפנטז צבי יחזקאלי
ניר | 15-11-2024 12:07
הוא מפנטז. אם לא היינו נכנסים לעזה, כל פלסטיני שגר בעזה היה ממשיך להצטרף לחבריו לטבוח בנו לא רק בעוטף עזה אלא היו מגיעים אלנו לתל אביב וערי המרכז ושוחטים אותנו כמו ששוחטים תרנגול וכבשה. יש לנו מזל שבעלי התפקידים הם לא פנטזיונרים כמוהו, אחרת כולנו כבר לא היינו נשארים בחיים.
50
צבי יחזקאלי מה...
יעקב | 15-11-2024 12:16
צבי יחזקאלי מה קרה לך? התחלקת על השכל? אלו שטויות את מדבר? זהו! אני מפסיק להתייחס אליך ברצינות!
51
בין עם התוכנית...
מר ניצן | 15-11-2024 14:45
בין עם התוכנית שמציע יחזקאלי היט טובה או לא ( לי היא עושה הגיון) הרי שלא ניתן ניה לצפות מהממשלה והעומד בראשה לאיזו שהיא תגובה מושכלת עם חשיבה אסטרטגית.
52
ביבי נלחם על השרדותו!, וגם השתמש במושג "נקמה"
תיזכר | 15-11-2024 16:12
הכל נעשה מהבטן, לא מהראש.
53
צבי יחזקאלי כנראה...
יולי | 15-11-2024 16:54
צבי יחזקאלי כנראה השתבש אצלו משהו. לא רק חטפו אנסו רצחו שרפו. גם פלשו לשדרותועוד ישובים היית רוצה שהכפרים הערבים שסובבים את הבית שלך יחליטו שגם להם בא כמה ילדים יהודים ? המחשבה שלך להרים ידיים ולאחר לסינואר ניצחת עלובה !!!
54
היית רוצה שמרים...
אילה | 15-11-2024 16:56
היית רוצה שמרים דגל לבן ? רוצה שכל ערבי בה יהודה שומרון יבינו שהם יכולים לפלוש לרצוח לטבוח לאנווס לשרוף. זה מה שרצית ? זקנותך לא מכבדת את השכל שהיה לך פעם !!! ואל תסתמך יליו יותר הוא נעלם !
55
צבי יחזקלי היתחרפן...
יוסי תימני | 15-11-2024 17:01
צבי יחזקלי היתחרפן דקה אחרי שחטפו את משפחת ביבס פצצה גרעינית קטנה על עזה זה הפיתרון בעוד עשר שנים הם יפלשו עם 400טנדרים לכיוון תלאביב שלא תגידו שלא אמרתי
56
הוא מתכוון היינו...
א.א | 15-11-2024 21:53
הוא מתכוון היינו שותקים עושים עיסקת חטופים מחזירים את כל החטופים ואז עושים מלחמה רק שכח שסינוואר לא היה מחזיר את החטופים כי הוא בטח חשב שברגע שיחזיר אנחנו נפלוש גם עכשיו אים נצא לגמרי גם החטופים לא יחזרו ואז מה יגידו כולם שהממשלה לא בסדר שיצאה והפקירה את החטופים
57
יחזקאלי השתבשה לו...
לי אל | 15-11-2024 23:19
יחזקאלי השתבשה לו דעתו, הוא שכח מרוב לימוד תורה שבמזרח התיכון מדברים ערבית, אין לי בעיה עם לימוד תורה, להיפך, אבל יחזקאלי כנראה מגזים בחזרה בתשובה, ואלה הכי מטורללים, ערבי, תראה לו חולשה והפסד, הלך עליך, מתי תלמד אתה ושכמותך שערבים מבינים רק כוח?? לפי מה שאתה אומר, כל הפרוקסי של איראן היו פולשים לישראל, חמאס מדרום, חיזבאללה וסוריה מצפון, תימן ואיראן שולחים טילים, ולא לשכוח את יהודה ושומרון, ואז מה? היו מחסלים חצי מדינה, יחזקאלי, אתה חי בסרט דתי אדוק ומנותק…????????????
58
בדיעבד כולם חכמים...
אורן 1 | 16-11-2024 7:16
בדיעבד כולם חכמים
59
לא חוכמה להגיד...
יולקה | 16-11-2024 11:09
לא חוכמה להגיד את זה עכשיו.....
60
צבי - השתבשה...
דוד הציוני | 16-11-2024 11:13
צבי - השתבשה דעתך ..... אתה לא רלוונטי יותר ! שלום
61
יחזקאלי חושב שסינאוור...
חזקאל ושומל | 16-11-2024 11:52
יחזקאלי חושב שסינאוור מטומטם. הוא בחיים לא היה מחזיר את כל החטופים, זו תעודת הביטוח שלו.
62
התחרפנה דעתך הרוצה...
מני שירותי ניקיון ופוליש | 16-11-2024 12:51
התחרפנה דעתך הרוצה להרגך השכם להרגו הם השכימו לרצוח לאנוס לבתר להכניס תינוקים לתנורים ולאנוס את אימותיהם בהנשימה אחת ואז מה לתת לרב המרצחים את מה שהו מבקש ואז מה? כל ערביי ישראל יבינו שהם יעשו כמו סינואר נשמתו בגהנום נסראללה נשמתו גיהינום הערכתי אותך מאוד כיום את לא רלוונטי בכלל לא ארצה לשמוע ולא דעה אחת ממך אתה פסה מבחינתי דם יהודי לא לשווה אחד בשביל כולם כולם בשביל אחד ילדים נפלו במלחמה ועוד ילדים ומילואימניקים עזה בית אשה ילדים נלחמים ומקריבים למען אדמתנו לתת לנו שקט וחיים טובים ואתה יושב ומתחרפן סלאמאת צבי שב בבית להחלים
63
תפסיק כבר לבלבל...
שרון | 16-11-2024 15:37
תפסיק כבר לבלבל את השכל עכשיו אתה נותן את הרעיון הזה לאורך כל התקופה לא הפסקת לפרשן צבי עבר זמנך אתה לא מחובר יותר לשטח
64
חסקל איבדתה את...
מרוקאי | 16-11-2024 17:54
חסקל איבדתה את זה מזמן . תפרוש עדיף מפרשן .
65
צודק 100 אחוז! גם...
נעמה | 16-11-2024 18:29
צודק 100 אחוז! גם קטנה שכמותי חשבה ככה החטופים קשרו לנו את הידיים.היינו צריכים לתת הכל מכל כל ואז לפרק להם אותם לאבק הרבה יותר דק ממה שפירקנו עם מטוסים בלבד לפורר אותם על כל יושביהם!!
66
חוכמה שמגיעה אחרי....
רינה | 16-11-2024 19:12
חוכמה שמגיעה אחרי. מה היינו עושים זה לא חכם להגיד עכשיו
67
ממש נפוליון ...
טוני | 16-11-2024 19:18
ממש נפוליון
68
מה קרה לך...
אפי | 16-11-2024 20:54
מה קרה לך איש יקר, תתאפס על עצמך! אתה באמת מאמין בשטויות שאתה אומר? עשינו את הדבר הנכון, עזה משלמת מחיר כבד על מה שעשתה לעם ישראל, גם החיזבללה משלם על הנסיון שלו להכאיב לנו. רק עכשיו מחזירים את כח ההרתעה ואתה מקשקש קשקוש מקושקש. צהל חייב להמשיך ולהכות גם בעזה (עד שלא תהיה ראויה לחיים בה) וגם בלבנון! ערבית זו השפה בה מדברים באזורנו, לא פולנית.
69
1. סינוואר היה רוצה נמל וגם לשחרר חטופים לאט
אבי | 16-11-2024 21:29
כך שממילא התוכנית של צביקה לא הייתה יוצאת לפועל. רק היינו מפסידים.
70
לא היה שום לינץ' באמסטרדם
אבי | 16-11-2024 21:31
בכלל, כבר עשרות שנים שלא היה בכל העולם לינץ' של אף אחד. התקשורת כאן אוהבת להשתמש במונחים שהיא לא מבינה כאשר מה שמנחה את התקשורת זה לייצר כמה שיותר בהלה. ככל שהמונחים יותר מבהילים, כך התקשורת רוצה להשתמש בהם. שום לינץ' לא היה. הייתה תקיפה גדולה של ישראלים בידי מוסלמים בהולנד. בדיוק ככה. לא יותר ולא פחות.
71
מה הפלא שערוץ...
אבי רמת השרון | 16-11-2024 21:38
מה הפלא שערוץ 24 לא מתרומם...
72
וואו, כמה מגיבים...
שייקה | 16-11-2024 22:04
וואו, כמה מגיבים רדודים יש פה.. כנראה אתם מאלה שקוראים רק את הכותרת המטעה של הכתבה הזו "ישראל לא היתה צריכה לצאת למלחמה " וישר מתלהמים בלי לקרוא/לשמוע את ההמשך. צבי אדם רציני מאוד, יקר, מוערך ועם ראש על הכתפיים. את מה שהוא ראה, שמע ויודע על המזרח התיכון אתם לא תדעו גם עוד 100 שנה אז במקום תגובות רדודות ומתלהמות תטרחו ללחוץ פליי ולשמוע בראיון את דבריו המלאים.
73
יחזקאל הציע לחכות...
הלן | 16-11-2024 23:10
יחזקאל הציע לחכות חודשיים אחרי החלפת של כל האסירים בכלא תמורת השבויים, זעם הציבור והדם הרותח לא מאפשר ללא תגובה מיידית , ואחרי חודשיים מי היה בעולם נותן לך לתקוף את עזה , אדון צבי מדבר שטויות , איבד את זה
74
צבי יתכן ואתה...
אושי | 17-11-2024 0:07
צבי יתכן ואתה צודק אבל תראה כעת מה קורה עם המשפחות הן חצויות ויש כאלה שמערבות פוליטיקה עם ההפגנות שלנן ויש משפחות שמבינות כי החמאס לא ישחרר גם אחרי שיקבל אסירים רבים שיושבים בכלא כי הוא יודע שאנחנו נגיב בחוזקה אחרי שיחרור כול החטופים....ויש אמא אחת שחברה לשקמה ברסלר ואנשי האחים לחמאס והג'יהאד האסלאמי ואותה לא מעניין שאר החטופים והיא עדיין לא הפנימו כי אחים לחמאס ושקמה הם אלה שהביאו את המתקפה על ישובי העוטף הם בהפגנות והסרבנות לשרת עודדו את החמאס לתקוף ולחטוף ולרצוח באכזריות אזרחים תמימים שיצאו לרקוד או ישבו בבית ...
מי שמערב פוליטיקה...
קושי | 21-11-2024 7:00
מי שמערב פוליטיקה זה ביבי שטירפד את השבת החטופים ולאורך כל הדרך מושך זמן מסיבות אישיות ופוליטיות לעכב את המשפט, לעכב וועדת חקירה.. והוא לא סופר את החיילים שהולכים הלוך וחזור ברצועת עזה ואת הנזק לישראל בעולם.
75
עד היום ממש,...
ברקוביץ | 17-11-2024 5:06
עד היום ממש, ממש עד שקראתי את הכתבה חשבתי שצבי יחזקאלי חכם... מדבר ערבית, מדבר מזרח תיכונית...היום הוא דיבר שטויות... אני לוקח צעד אחורה... ממש החזקתי ממנו....אונסים ורוצחים לך ילדות ונשים ומבוגרים, וחיילות וחיילים, בצורה ברוטלית, נשרפים משפחות מחובקות ביחד, נקרתו ראשים של ילדים ונשים וגברים, ...וישראל צריכה היתה להגיד ברוגע...או קיי סינואר... ניצחת...מה אתה רוצה?? אם זה היה קורה גם חיזבאאלה וגם אירן ולעירק וסוריה היו מנסים לפלוש לישראל כמו בתיכנון המקורי שלהם....זה כאילו צבי יחזקאלי מחק את הזיכרון למה שקרה ב7 באוקטובר....זה אולי התירוץ היחיד שיש לי להסביר את השטות שאמר.
76
לפחות 400 חיילים...
ורדה | 17-11-2024 6:15
לפחות 400 חיילים הרוגים היינו חוסכים. היינו קוטשים אותם מהאוויר טוב טוב לפני ורק אחכ נכנסים . הצבא פישל בכל הרבדים וההנהגה שלנו גרמה לרצח החטופים .
77
איש חכם. וצודק...
ליאת | 17-11-2024 6:16
איש חכם. וצודק לגמרי. אחרי גל התקיפות הראשון מהאוויר, במקום להיכנס לעזה ברבאק לאבד מלא מהחטופים שלנו, מלא חיילים, ולתת לארגון טירור ליגרור אותנו למלחמה הארוכה בתולדותינו, היינו יכולים להביא את כל החטופים הביתה ולתכנן איך לפרק את החמס בדרכים מתוחכמות הרבה הרבה יותר, אפקטיבית יותר, עם הרבה פחות פגיעות בנפש ובגוף. ייצר הנקמה של הממשלה הכושלת הזו החליף את התבונה, התעוזה והחמלה של היהדות וזה מוביל את העם והמדינה לאסון.
נכון היית ממש...
הרתעה או אבדון | 17-11-2024 7:00
נכון היית ממש יכול להילחם בחצי המזרח התיכון בסייבר. בסדררר... בעיקר בחמאס שיודעים טוב מאד להיזהר מהטכנולוגיה שלנו והם עובדים כמעט כמו בתקופת האבן. הביפרים עלו לך לראש. ואיך הגעת ל"מלחמה הארוכה ביותר בתולדותינו??"
78
איש חכם ,...
מרב | 17-11-2024 6:56
איש חכם , היחיד שדעתו נשמעת אובייקטיבית לא שותף למקהלות של כל הערוצים.. אגל צבי צפה פגיעה ממכונת הרעל מהיום אתה שמאל .
79
רק שכחת משהו......
הזוי | 17-11-2024 6:56
רק שכחת משהו... שאחרי החזרת החטופים אין הצדקה למלחמה. מלחמת סייבר??? עד שהיית מתחיל כבר היה 7.10 הבא. אבל מכל החזיתות. עזה שטחים לבנון סוריה עירק אירן חות׳ים. איזה סייבר שם במחילות בעזה לא יודעת מה עישנת. ממש הרתעה מה נגיד... אתה יודע טוב מאד שהישרדותה של מדינת ישראל גם במחיר של חטופים אם אין ברירה.
80
עם ההכרות שלי...
דרור ישראל כהן | 17-11-2024 7:09
עם ההכרות שלי ולא של צבי על מהשהיה במדינה כנראה הוא לא היה רואה איך השמאל היה מפיל הכל על ביבי. לא משנה מה היו עושים. אם היו מדברים על החטופים השמאל היה מדבר על מלחמה ועכשיו כשיש מלחמה השמאל מדבר על החטופים. לו מר בנימין נתניהו לא היה יוצא למלחמה המדינה בתוכה הייתה במילחמה ומר בנימין נתניהו היה עף לכל הרוחות
ביבי זה המרכז...
מקס הזועם | 17-11-2024 8:53
ביבי זה המרכז של הכל בראשים השטופים. ביבי הוא משרת ציבור נבחר ( הגיע הזמן לקיצוב קדנציות לכל מי שנבחר פוליטית בכל רשות בישראל). כמשרת ציבור הוא פועל טוב ורע במגוון נושאים וצריך להישפט רק על פי התוצאות והמחדלים. האמת ישלציבור מספיק חומר ביד כדי להחליט. הבעיה היא בשיטה שהופכת את האינטרס הציבורי למסחר פוליטי .
81
אין ספק שמדובר...
רוקי קובה | 17-11-2024 8:45
אין ספק שמדובר בגאון בדיעבד הגדול ביותר של עם ישראל...
82
כן גם אני...
הנוסעת בזמן | 17-11-2024 9:07
כן גם אני חושבת כמוך
83
יחזקלי אתה אלוף...
אודיאל | 18-11-2024 6:21
יחזקלי אתה אלוף זה היה הויכוח שלי עם חבריי אמרו לי שאני משוגע. אבל לא מלחמת יסייבר אלא רק חיל אויר ותותחנים .
84
טעות!!!!!!!
עמנואל | 18-11-2024 15:30
הוא לא אמר שלא לצאת ביכלל, הוא אמר שלצאת אחרי העסקת חטופים למלחמה קטלנית כדי לדבר איתם בשפה שלהם. מי שכותב פה מאמרים שייראה קודם את כל הסרטון ואז יוציא שם רע
85
צבי שומעים לך...
נאור | 19-11-2024 1:15
צבי שומעים לך את בנט
ביבי הפקיר גם...
אלון | 21-11-2024 6:52
ביבי הפקיר גם את החיילים גם את ההסברה גם את הכלכלה. שורף את המדינה
בנט לוחם בני...
געגוע | 21-11-2024 6:49
בנט לוחם בני מנהיג שח אריות זה לא ביבי הפחדן שגידל ומימן את טרור החמאס הביא לחברו סינואר מזוודות מזומן כל חודש לבניית הטרור והזרים בטון לבניית המנהרות. ביבי הבוגד
86
אם אתה סבור...
ד" ר מיקי מרגחית | 19-11-2024 7:40
אם אתה סבור שהיה משחרר לך חטוף אחד מבלי שקרע לנו את המעיים במשך 3 שנים לפחות ועד למותם... אם אתה סבור שנמר ישוחח עם כבש; אתה מומחה לבלורות בעממי לא מכיר את האמונה החדורה, לא את האסלאס החדור, לא את הקוראן ולא את החדית... ויותר מכל, אינך יודע שנאה מהי
חמאס לפי העיסקה...
דווקא שיחרר | 21-11-2024 6:56
חמאס לפי העיסקה הראשונה שרקח ביידן דווקא ביקש לשחרר את החטופים מיהר לשחרר את הזקנות והילדים וביקש מייד להמשיך בשלבים, שחרור המבוגרים , שחרור החיילות..אבל ביבי מייד אחרי השחרור הראשון נכנס לתמונה והערים קשיים. הורה לצלב האדום לעשות ביקור אצל החטופים, דרש לקבל מראש את כל הרשימות, העלה קשיים וטירפד. ביבי עצר את החזרת השבויים כבר אחרי השלב הראשון.
87
אדון יקר ונאיבי,...
ד" ר מיקי מרגחית | 19-11-2024 8:01
אדון יקר ונאיבי, אתה לא מכיר מהי אמונה, שנאה יוקדת, לא קוראן ולא חדית. עבד אל- קאדר אל חוסיני אמר זה הם או אנו. לפני שהעולם הערבי לא יבקש להשלים עמנו היהודים ולערוך רפורמה מקיפה בדת המדבר שלו, לא תזכה לכלום! אתה לא מכיר אוחם. אני כן!!!
88
הבחור סטלן. איבד את זה... לחץ בינ"ל, שחכת ?
הרואה למרחוק | 20-11-2024 6:12
אחרי הטנק הראשון העולם היה עוצר אותך. הם שוכחים דם יהודי הרבה יותר מהר משאתה חושב.
89
עוד אחד שנתנו...
גיבור | 20-11-2024 22:28
עוד אחד שנתנו לו לחשוב שהוא חכם וחשוב