צה"ל הודיע כי לוחמי עוצבת הקומנדו ובהם לוחמי יחידת אגוז, מגלן ודובדבן, פועלים קרקעית במספר יעדים חדשים בדרום לבנון בפיקוד אוגדה 91.
הכוחות פועלים בתוואי שטח סבוך והררי במתחמי לחימה, חלקם בלב כפרים, אשר מהם כיוון ארגון הטרור חיזבאללה מתווי ירי רבים לעבר ישובי הצפון תוך חיסול מחבלים מהקרקע ומהאוויר.
באחת הסריקות איתרו לוחמי הקומנדו עמדת שהייה של מחבלי חיזבאללה, משגר רקטות בעל 32 קני שיגור אשר כוון לירי לעבר הארץ. בנוסף אותרו נשקים ואמצעי לחימה רבים. כלל הממצאים שאותרו הושמדו והוחרמו.

מפקד פלוגה במגלן| צילום: מפקד פלוגה במגלן (צילום: דוצ)

הקומנדו| צילום: הקומנדו בלבנון (צילום: דוצ)
עוד באותו נושא
30 מטרות ביומיים: גל נוסף של תקיפות בדאחיה בביירותאריה יואלי

למה??? למה לסכן חיי חיילנו??? נפלם , שריפות. חנק. לא להיכנס למלכודות מוות.