
קצת יותר משנה אחרי תחילת מלחמת 'חרבות ברזל', בצה"ל מעריכים כי 80% מארסנל הרקטות של חיזבאללה הושמד, כך דווח במהדורת החדשות של ערוץ i24NEWS.
על פי הדיווח, בתחילת המלחמה היו בידי חיזבאללה כ-45,000 רקטות לטווח קצר, כעת נותרו בידיהם פחות מ-10,000.
עוד באותו נושא
ראש ה-FBI: שלושת ארגוני הטרור יתקפו יחד את ישראל וארה"בחדשות סרוגים

עוד מעריכים בצה"ל כי מספר הרקטות לטווח בינוני עמד על 5,000 בתחילת המלחמה, וכיום נותרו פחות מ-1,000.
בנוסף, מספר הטילים הבליסטיים והמדויקים שהיו בידי חיזבאללה בתחילת המלחמה עמד על כמה מאות, כיום נותרו בידי ארגון הטרור חיזבאללה כמה עשרות בודדות.
מאז יציאת צה"ל מלבנון,החיזבוללא התחמש.במלחמת לבנון השנייה,כלום לא הושג,למרות השקרים של אולמרט ודן חלוץ.