הפוליטיקאי הוותיק ואיש הציבור מיכאל (מיקי) איתן, שכיהן כחבר הכנסת ושר בממשלות ישראל מטעם הליכוד – הלך לעולמו כשהוא בן 80.
הוריו של איתן עליו מפולין לישראל, במשך שנים הוא היה פעיל בציבור. בשנת 1984 נבחר לראשונה לכנסת ה-11 וכיהן כחבר הכנסת ברציפות עד 2013. בכנסת ה-11 היה חבר בוועדת החינוך והתרבות ובוועדת הכנסת.
בכנסת ה-12 כיהן בוועדת הכספים ובוועדת הכנסת והקים את שדולת חזית ארץ ישראל שבמסגרתה סייע רבות להתיישבות ביש"ע. בכנסת ה-13 המשיך לכהן בוועדת הכספים ובוועדת הכנסת, וכמו כן כיהן כממלא מקום יושב ראש סיעת הליכוד, וכמתאם האופוזיציה בכנסת.
בכנסת ה-14 כיהן כיושב ראש סיעת הליכוד-גשר-צומת ויושב ראש הקואליציה, וכן כיהן כחבר בוועדת הכנסת, בוועדת החוץ והביטחון ובוועדת הכלכלה. באמצע ימיה של כנסת זו, כחצי שנה לאחר התפטרותו של זאב בנימין בגין ולאחר שהושג הסכם רוטציה עם סילבן שלום, ב-9 ביולי 1997, נבחר לכהן כשר המדע והטכנולוגיה בממשלת ישראל העשרים ושבע, וכיהן בתפקיד עד 13 ביולי 1998.
מאותו היום ועד תום ימיה של ממשלת נתניהו כיהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה.





תגובות
עד היום קשה לי לשכוח את הציטוט הנצחי שלו שגם הובא בארץ נהדרת:" לצאת לצאת לצאת לצאת בהיסטריה!". היה פוליטיקאי אנדרייטד ביותר! יהי זכרו ברוך!
מיקי איתן, זכרו לברכה, איש ליכוד אמיתי , שייצג את מפלגתו בהדר, בנאמנות על פי תורת ז'בוטינסקי, ובכל תפקידיו בממשלת ישראל השכיל להביא את יחסו כאיש ציבור לתפקידיו. יהי זכרו ברוך.
חה"כ - מיכאל איתן - צעיר יחסית. .! לנה "נפטר" לפתע פתאום????? יהי זכרו ברוך לעד... היה לו "מבטא" ו-"חיתוך דיבור" מיוחד... ובעל "ארשת פנים" כ-"איש ציבור" רציני ואיכותי!@!!!!!@@@@@