חדשות

בתוך שעתיים: שני ישראלים חולצו משטחי הרשות הפלסטינית

בתוך שעתיים חילצו קציני המנהל האזרחי אזרחית ישראלית ששהתה בכפר עיבדייה וישראלי נוסף שנכנס לעיר רמאללה שבשטחי הרשות הפלסטינית

(המנהל האזרחי)

מוקדם יותר היום (רביעי) התקבל דיווח במנהל האזרחי על אזרחית ישראלית שאותרה מסתובבת בעיבדייה שבשטח A.

בנוסף, דווח אודות ישראלי שנכנס לשטח העיר רמאללה. בפעילות מהירה של קציני מפקדות התיאום והקישור, הועברו השניים לידי כוחות הביטחון.

במערכת הביטחון שבים ומדגישים כי הכניסה לשטחי A אסורה ומסכנת חיים. המקרים הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

14 תגובות
13
חילוני הדוק
07.11.24

הסכם אוסלו קבע שישראלים "יחולצו" ??? בעוד מוסלמים ערבים יכנסו ויצאו ???

הצטרפו אלינו