הרשויות להגנת הצרכן האירופאיות, יחד עם משרד העיסוק הוגן של האיחוד הגישו תביעת ענק נגד חברת המכירות הסינית טמו (TEMU) שכובשת לאורך השנים האחרונות את השוק הבין לאומי.

חברת טמו התחילה את פעילותה הבין לאומית לפני כשנתיים, כאשר נכנסו לשוק הבין לאומי בתור מוכרי עודפים סינים לצרכנים בעולם. במהרה החלו להתגבש תלונות רבות נגד הפעילות העסקית של טמו.

על פי התלונה של נציגי האיחוד האירופאי, לאורך שנתיים אלו הצטברו סימנים רבים להרגלי מכירות וניהול עסקים לא תקין. צרכנים רבים שרכשו מטמו מצאו את עצמם ללא המוצר שהזמינו, או מוצר שאינו דומה למוצר שהזמינו. בנוסף לכך באיחוד הודיעו עי התביעה תכלול שורה של תלונות, ביניהן: מכירת העתקים לא מאושרים של מוצרים אחרים, מסחר לא שקוף ואי אכיפה כנגד מוכרים מפוקפקים.

בנוסף פתח האיחוד האירופאי חקירה לתוך "מבנה המסחר" של טמו, שמשתמש במערכת של פרסים ונקודות שמתקבלים לאחר משחקי מזל בתוך האפליקציה. באיחוד האשימו את טמו בטעניקות מסחר "נצלניות, שמכוונות אל צרכנים חלשים כמו ילדים או זקנים".