
לסרוגים כנראה נמאס מההשתמטות החרדית. הערב (מוצ"ש) הגיעו עשרות מפגינים לגשר הכניסה לבני ברק בכביש גהה (גשר "קוקה קולה") והניפו שלטים בעד גיוס של חרדים.
מדובר ביוזמה של נשים סרוגות מגבעת שמואל ורעננה שהחליטו להפסיק לשבת בבית ולמחות על האדישות החרדית מהגיוס, אחרי שנה של מלחמה כשהמגזר הסרוג גם נקרע בעומס של מאות ימי מילואים וגם חוטף פגיעות קשות ומאות הרוגים.

הפגנה גיוס גשר קוקה קולה (1)| צילום: הפגנה נגד ההשתמטות בגשר קוקה קולה


הפגנה גיוס גשר קוקה קולה (2)| צילום: הפגנה נגד ההשתמטות בגשר קוקה קולה
אנשים במקום מדווחים על עימותים מילוליים קלים בין המפגינים ובין חרדים שיוצאים ונכנסים לבני ברק. ניידות משטרה במקום.

צבא הגירוש, גם במלחמה!! בכתבה הסמוכה: צה"ל הורס בתים בגבעות! זה הצבא שאתם רוצים שהחרדים יתגייסו אליו??? ועל זה אתם לא מפגינים!!!