חדשות

לאחר שבוע וחצי של מאבק: נפטר מפצעיו הלוחם גיא נזרי

גיא נזרי, בן 25, מעתלית, ששימש כמפקד פלוגה בגדוד 52 נפטר היום מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה לפני כשבוע וחצי

גיא יעקב נזרי (גיא נזרי הי"ד (צילום: דובר צה"ל))

ברוך דיין האמת: לאחר מאבק ארוך על חייו, נפטר היום (שני) מפצעיו, גיא נזרי לאחר שנפצע באורח קשה בקרב ברצועת עזה לפני כשבוע וחצי.

גיא שירת כמפקד פלוגה בגדוד 52 ובימים האחרונים הרופאים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נלחמו על חייו.

היום, הודיעה משפחתו כי חלה החמרה במצבו וכי היא מבקשת להרבות בתפילות להחלמתו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

8 תגובות
8
אלכסנדר
28.10.24

הלב בוכה..מלח הארץ

הצטרפו אלינו