חדשות

הרמטכ"ל בבונקר של חיזבאללה: "הם היו ערוכים ללחימה קשה"

הרמטכ״ל במתחם בבונקר של חיזבאללה בדרום לבנון: ״מפה יכלו לצאת לפשיטה למדינת ישראל. תפסנו את זה בזמן ואסור שהתשתיות האלה יחזרו כאן לדורות״

(הרמטכ"ל בבונקר (דובר צה"ל))

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, סייר השבוע עם מפקד פיקוד הצפון ומפקד אוגדה 98 במתחם התת-קרקעי של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון, שהושמד בסוף השבוע על-ידי כוחות צה״ל.

הרמטכל בבונקר
הרמטכל בבונקר

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
בן
29.10.24

שנים תושבי הצפון טוענים שהם שומעים קולות חפירה. שנים שמישהו מרכיב משקפיים ורודים וטוען שהם מדמיינים וחמוצים. כל שנות שלטונו של ביבי הן נוכלות. קניית שקט מדומה. אם בהעלמת עין מהתעצמות חיזבללה ואם בהעברת דולרים.דלק. מלט וברזל לידידו מהחמאס. אם היה מטפל בבטחון המדינה כמו שהוא מטפל בבטחון החלונות בביתו בקיסריה... לא היה קורה הטבח.

הצטרפו אלינו