
לאחר שכלי טיס לא מאויש של חיזבאללה פגע בבית ראש הממשלה נתניהו בקיסריה, צוות האבטחה של משרד ראש הממשל שוקל הוצאה של מיליונים למען הגברת האבטחה בבית ראש הממשלה.
על פי דיווחים, גורמי האבטחה במשרד ראש הממשלה עוסקים מאז פגיעת הכטב"מ בבית ראש הממשלה בקיסריה בבניית חבילת ביטחון שתאפשר אבטחה הדוקה יותר על ביתו של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה.
בצוות האבטחה הרכיבו חבילה מקיפה שנבנתה במטרה לספק הגנה משופרת מפני איומי המלחמה, ועלותה צפויה לעמוד על כ-2 מיליון שקלים נוספים בהוצאות אבטחה.
לפיד מחדד את המסרים: "אבוא לטקסים בהם נתניהו יתפטר"
אנשי האגף העבירו את חבילת האבטחה לבחינת גופי הרכש והייעוץ המשפטי, וצפויים להתחיל בהוצאה לפועל של תוכנית שיפור האבטחה בהקדם.
תחכו עם המיגון לסוף המלחמה... חבל על כספי המדינה.. אולי שוב יפול כטב'מ נמאס מבזבוז כספי המדינה. ממילא הם ישנים במקלט אטומי. יש הרבה אזרחים שמס רכוש לא הגיע אליהם שיחכו בתור כמו כל אזרח...