
העיתונאי ברק רביד פרסם היום (ש) בוואלה כי ישראל הזהירה את איראן בשעות שקדמו למתקפה, והבהירה מה הולכים לתקוף ומה לא. בנוסף ישראל התריעה באיראנים שלא להגיב למתקפה.
בפרסום המתבסס על שלושה מקורות המעורים בנושא נטען כי המסר הישראלי נועד בכדי לנסות למנוע חילופי אש כבדים וממושכים יותר מול האיראנים. עוד הזהירו בישראל כי אם האיראנים יגיבו למתקפה, ישראל תתקוף בעוצמה גדולה יותר.
חדשות סרוגים

לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה כי "הדיווח שפורסם ב״וואלה״ הוא שקרי ואבסורדי. ישראל לא הודיעה לאיראן לפני התקיפה – לא על המועד, לא על המטרות, ולא על עוצמת התקיפה."
במקרה הזה אני מאמין שהזהרנו את איראן לפני זה. ככה זה שארה''ב האנטישמית עוזרת לאיראן ולא לישראל... יהודי ארה''ב המצביעים לדמוקרטים בוגדים בנו.