מי שרגיל לצפות במהדורת החדשות של ערוץ 12, בטח הבחין בהיעדרותו מהאולפן של העיתונאי והמגיש ירון אברהם.
על פי הדיווח באתר 'מעריב', הכתב המדיני הבכיר ניצל את חג הסוכות ולקח שבועיים חופש מהעבודה, אך לא למטרות חופשה משפחתית.
על פי הדיווח, אברהם עובר בימים אלה ניתוח להשתלת שיער, כשמיד לאחריו הוא יחזור למסך בשיא הכוח וככל הנראה עם שיער שופע.
בתגובה לדיווח ב'מעריב' מסר אברהם: "חג שמח ליהודים בארץ ובכל רחבי העולם. נתראה מיד לאחריו על המסך".





תגובות
רכלנים צהובים, תתביישו!!! לא יכולתם לכתוב "עניין רפואי אישי"? גם אם שדרנית תעשה ניתוח להוצאת רחם תדווחו? אין גבול לאתר ההזוי הזה!!!!!
בכלל לא חסר על המסך ועם השערות השתולות בעזרת השם יביאו לו גם בינה
במקום השתלת שיער שישתיל לו מוח חדש. השתלת מוח חדש תעזור לו להבין יותר טוב את המציאות שאנחנו חיים בה.