חדשות

"אנחנו נפגע שם": עובדים קיבלו הודעת איומים מאיראן

עובדי הנמל בחיפה קיבלו הודעת איומים מאיראן בה נטען כי האקרים פרצו לנמל חיפה והוציאו את רשימת העובדים ואיימו כי הנמל יהיה אחד ממטרות הטילים "ניתן לכם זמן קצר לעזוב"

"אנחנו נפגע שם": עובדים קיבלו הודעת איומים מאיראן
צילום: (צילום: Matyas Rehak / שאטרסטוק)

מאות עובדים בנמל חיפה קיבלו הודעה שבה נכתב: "אנחנו יודעים שאתם עובדים בנמל, הוא יהיה אחד ממטרות הטילים שלנו".

לפי כמה מקורות, מאחורי הסמס עומדת קבוצת האקרים פרו-איראנית.

תגובת הנמל: "מדובר בלוחמה פסיכולוגית. אין ולא הייתה כל פריצה למערכות אבטחת המידע של הנמל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

9 תגובות
8
כנעני
22.10.24

לא מפחדים מהלוזרים האלה. האיראנים חושבים שהעולם סוגר עליהם והם מתחילים להשתגע.

הצטרפו אלינו