רכב התפוצץ בשכונת א-מזה בדמשק, מדיווח ראשוני עולה כי ישנם מספר מחוסלים בתקיפות.

ssstwitter.com_1729519814824
הרכב הותקף סמוך למלון "גולדן מזה" בבירה, הרכב עלה כליל באש.

על פי מקורות ערביים, טיל בודד שוגר לעבר הרכב, ישנם מספר נפגעים במקום, מיקום התקיפה בסמוך לאוהל אבלים לזכר יחיא סינוואר שהוקם בעיר.
ברשת "סקיי ניוז" ציטטו גורם מדמשק שטען כי הרכב הותקף ע"י טיל ואילו הרשת הלבנונית "אל מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה טוענת כי הרכב התפוצץ ממטען חבלה שהוטמן בו.
סוכנות הידיעות "ספוטניק" מדווחת כי האדם שנפגע בתקיפה בדמשק הגיע לבקר באוהל ניחום אבלים, שהוקם לרגל חיסולו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר. עוד דווח בסוכנות על טיל ששוגר על ידי מטוס ישראלי שחג במרחב האווירי של לבנון.

IMG_3382
בזמן הבליץ צ'רצ'יל לא ברח למקלט האטומי של החבר שלו. בזמן הבליץ צ'רצ'יל לא דאג למסוק קרב צמוד לבית... בזמן הבליץ צ'רצ'יל לא הסתתר מאחרי מאות שוטרים ומאבטחים (כי היו צריכים אותם בחזית)... בזמן הבליץ צ'רצ'יל לא שלח את הילדים שלו לסאונות במיאמי... בזמן הבליץ צ'רצ'יל לא פחד מהעם שלו ויצא לפגוש אותם... בזמן הבליץ צ'רצ'יל לא עסק כל היום בהדבקת שיער ומייקאפ... בזמן הבליץ צ'רצ'יל לקח אחריות...