חדשות

כבר 3 ימים צה"ל לא תוקף בדאחיה בביירות. זו הסיבה

אחרי שלושה ימים של שקט בביירות, מתבררת הסיבה. ביום חמישי נערך דיון קבינט ומאז הפסיק צה"ל את התקיפות ברובע הדאחייה בעקבות הנחייה של הדרג המדיני

נתניהו
נתניהו | צילום: (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

24 יום של תקיפות בלבנון במסגרת מבצע חיצי צפון, וכבר שלושה ימים שצה"ל לא תוקף בתוך ביירות, בשכונת הדאחייה – הרובע השיעי, בו מתגוררים ראשי ומפקדי חיזבאללה.

הכתב הצבאי של כאן 11, רועי שרן מפרסם הערב כי הסיבה להפסקת התקיפות היא הנחייה של הדרג המדיני.

בשבוע שעבר נערכה שיחה בין הנשיא ביידן לבין נתניהו, בה ביקש ביידן מנתניהו להפסיק את התקיפות בביירות מחשש לפגיעה באזרחים.

חמישי האחרון נערכה ישיבת קבינט, בסיומה לא התקבלו החלטות קונקרטיות, אבל נראה כי מאז הפסיק צה"ל את התקיפות בתוך בירת לבנון, והוא ממשיך בתקיפות בשאר האזורים השיעים המזוהים עם חיזבאללה, בדרום לבנון ובבקעת הלבנון.

בלשכת ראש הממשלה לא הגיבו לדיווח. לכתבים המדיניים נמסרה הכחשה בשם "גורם מדיני".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

22
16
אסתר
13.10.24

ארה"ב שוב מכתיבה את מהלך המלחמה? לא מספיק שלא מצליחים להגיע ליעדים בעזה בגלל האמריקאים?