חדשות

לראשונה מזה 72 שנה: אישה תעמוד בראש המועצה האזורית אשכול

מיכל עוזיהו נבחרה היום לעמוד בראש המועצה האזורית אשכול ותהיה האישה הראשונה בתפקיד לאחר 72 שנה. עוזיהו תחליף את גדי ירקוני שמסיים 2 קדנציות בתפקיד

(מתוך החשבון של אלמוג בוקר ברשת x)

מזל טוב: לאחר שאף אחד לא התמודד מולה, נבחרה היום (חמישי) מיכל עוזיהו לעמוד בראש המועצה האזורית אשכול.

מדובר בהישג היסטורי. לאחר 72 שנים, שוב תעמוד אישה בראשות המועצה האזורית אשכול, זאת לאחר ששאר המועמדים ששקלו להתמודד לראשות המועצה, החליטו לבסוף שלא להתמודד מול עוזיהו.

‏עוזיהו צפויה להחליף בתפקיד את גדי ירקוני שמסיים 2 קדנציות כראש מועצה וזאת אחרי שנפצע קשה במבצע צוק איתן ואיבד את 2 רגליו.

‏ההכרזה הרשמית צפויה ב-19.11.24.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
3
דוד
11.10.24

אז מה אם היא אישה?? זה אומר שהיא יותר ישרה? בבל"ת פמיניסטי. המגדר לא צריך להוות שיקול בבחירה של אנשי ציבור

הצטרפו אלינו