
מזל טוב: לאחר שאף אחד לא התמודד מולה, נבחרה היום (חמישי) מיכל עוזיהו לעמוד בראש המועצה האזורית אשכול.
מדובר בהישג היסטורי. לאחר 72 שנים, שוב תעמוד אישה בראשות המועצה האזורית אשכול, זאת לאחר ששאר המועמדים ששקלו להתמודד לראשות המועצה, החליטו לבסוף שלא להתמודד מול עוזיהו.
עוזיהו צפויה להחליף בתפקיד את גדי ירקוני שמסיים 2 קדנציות כראש מועצה וזאת אחרי שנפצע קשה במבצע צוק איתן ואיבד את 2 רגליו.
ההכרזה הרשמית צפויה ב-19.11.24.
עוד באותו נושא
מרגש: תושבי שלומית חזרו הביתה אחרי 4 חודשיםחדשות סרוגים


אז מה אם היא אישה?? זה אומר שהיא יותר ישרה? בבל"ת פמיניסטי. המגדר לא צריך להוות שיקול בבחירה של אנשי ציבור