חדשות

לפיד: "אני רוצה לצרוח שאין כישלון כמו בן גביר"

ח"כ יאיר לפיד תקף את השר בן גביר על התדרדרות המצב בפיגועים בתוך המדינה כפי שארע הבוקר בחדרה וזעק "אני רוצה לנסוע לשם, לעמוד ולצרוח שאין כישלון כמו בן גביר"

לפיד: "אני רוצה לצרוח שאין כישלון כמו בן גביר"
צילום: (צילום: תומר נאומברג, פלאש

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, התייחס לפיגוע שהיה הבוקר בחדרה ותקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

"בכל פעם שיש פיגוע, יש בי משהו שרוצה לנסוע לשם, לעמוד שם, לצרוח שאין כשלון כמו בן גביר, אין שר שאצלו הייתה התרסקות כזו של הבטחון האישי, שזה מה שקורה כשמפקידים עבריין כושל על שמירה על חיי ילדינו".

לפיד האשים את בן גביר בהתדרדרות המצב הבטחוני: "אני לא עושה את זה כי לא נהיה כמוהו, לא נרקוד על הדם, לא נהפוך להיות מה שאנחנו נאבקים בו, אבל כל יום שהאיש הזה הוא השר לביטחון לאומי, אין ולא יהיה בטחון לחיי אף אזרח בישראל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

11
11
יהושע
09.10.24

בלחישה נגיד לך בחיזבאללה מודים לך על האמון נתן גז נקבל שלום...שקט שלא ישמעו אתה מיותר