חדשות

שנה ויום מתחילת המלחמה: שוב מטח לעבר שדרות

גם שנה ויום בתוך מלחמת חרבות ברזל, הירי לעבר שדרות נמשך. הערב נורה מטח של 4 רקטות לעבר העיר. 2 רקטות חצו לשטח ישראל ויורטו על ידי כיפת ברזל. אין נפגעים

שנה ויום מתחילת המלחמה: שוב מטח לעבר שדרות
צילום: (צילום: אייל מרגולין/פלאש90)

ישראל במלחמה היום ה-367. עיריית שדרות מעדכנת כי על העיר נורה מטח של 4 רקטות.

"אזעקת "צבע אדום" בשדרות – נורו 4 רקטות, אין נפילות בעיר. בשלב זה לא ידוע על נפגעים בגוף או נזק לרכוש".

צה"ל עדכן כי רק 2 רקטות חצו את שטח הרצועה ויורטו. "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במרחב עוטף עזה, זוהו שני שיגורים שחצו משטח רצועת עזה ויורטו".

ממד"א נמסר: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בגזרת הנגב בדקות האחרונות: נכון לרגעים אלו לא התקבלו קריאות על נפגעים למעט מקרים של חרדה ושל אנשים שנחבלו בדרך למרחב מוגן"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות