בעקבות ההתרחבות של פעילות צה"ל בלבנון וההפגזות הרבות בביירות, בממשל ארדואן לא ממתינים. בהודעה שהוציא משרד החוץ הטורקי לאזרחיו השוהים בלבנון נמסר כי החל ממחר יחל מבצע לפינוי האזרחים דרך הים.
מחר צפויים להגיע שתי ספינות של חיל הים הטורקי כשעל סיפונן ניתן להעלות כ-2,000 איש.
חדשות סרוגים






תגובות
ישראל חיבת לעקוב מקרוב שאין בספינות חימושים ואמצעים כולל לוחמים אין אמונה במנוול
תסגור את השגרירות התל אביב
נהייה בשקט הצורר הטורקי רק כח הם מבינים כנראה שיודע שכדאי לו להפסיק לבלבל במוח