אמש פרסמו את הצעד של אביב גפן בטקס המשפחות, בו הוא שר שיר חדש עם המשפט: "גנבו לנו את המדינה" ועורר סערה ברשת.
הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל ענה לו בשידור. "הערה אחת לאביב גפן, אף אחד לא גנב לך את המדינה. המדינה היא של כולם. היא של כל אחד, גם מהצד השני. ודבר נוסף – הטענה שלפיה אם אין עסקה המשמעות היא הפקרת החטופים מתעלמת מהקורבן הכבד של מאות חיילים שנפלו בעזה כדי לייצר את התנאים להשבתם. יש ויכוח נוקב, אף אחד לא רוצה להפקיר את החטופים".
"אל תשמח": כך הגיבה שקמה ברסלר לחיסולו של נסראללה
גפן עצמו לא שתק על כך, ובסטורי ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו הוא הגיב לסגל: "אם אתה מהצד הגונב אז הכל טוב. סתם תחושה של רוב העם, חפיף".
בנוסף, ברשת התעצמה הביקורת נגד טקס המשפחות שלטענתם נהפך לפוליטי בשל אמירות רבות נגד הממשלה, החולצה של עברי לידר עליה היה כתוב: "יהיה זכרם מהפכה" ועוד.
תגובות
גפן היקר חשבתי שהתבגרת המדינה לא של אבא ואימא שלך יש דמוקרטיה ויש בחירות והרוב מחליט זה דמוקרטיה לא טוב לך אני יכול להקפיץ אותך לנתב זה לא שאתה במילואים כרגע ונלחם על המדינה אתה ,ת"א שותה אספרסו. תתבייש