ברנז'ה

אביב גפן משתלח בעמית סגל: "אם אתה מהצד הגונב אז הכל טוב"

אביב גפן שר אמר בטקס המשפחות "גנבו לנו את המדינה" ועורר סערה ברשת - עמית סגל הגיב לו: "אף אחד לא גנב לך את המדינה. גפן לא נשאר חייב והשיב לו: "אם אתה מהצד הגונב אז הכל טוב"

אביב גפן משתלח בעמית סגל: "אם אתה מהצד הגונב אז הכל טוב"
צילום: (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)

אמש פרסמו את הצעד של אביב גפן בטקס המשפחות, בו הוא שר שיר חדש עם המשפט: "גנבו לנו את המדינה" ועורר סערה ברשת.

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל ענה לו בשידור. "הערה אחת לאביב גפן, אף אחד לא גנב לך את המדינה. המדינה היא של כולם. היא של כל אחד, גם מהצד השני. ודבר נוסף – הטענה שלפיה אם אין עסקה המשמעות היא הפקרת החטופים מתעלמת מהקורבן הכבד של מאות חיילים שנפלו בעזה כדי לייצר את התנאים להשבתם. יש ויכוח נוקב, אף אחד לא רוצה להפקיר את החטופים".

"אל תשמח": כך הגיבה שקמה ברסלר לחיסולו של נסראללה

גפן עצמו לא שתק על כך, ובסטורי ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו הוא הגיב לסגל: "אם אתה מהצד הגונב אז הכל טוב. סתם תחושה של רוב העם, חפיף".

בנוסף, ברשת התעצמה הביקורת נגד טקס המשפחות שלטענתם נהפך לפוליטי בשל אמירות רבות נגד הממשלה, החולצה של עברי לידר עליה היה כתוב: "יהיה זכרם מהפכה" ועוד.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

319
260
מוחמד עלי
08.10.24

גפן היקר חשבתי שהתבגרת המדינה לא של אבא ואימא שלך יש דמוקרטיה ויש בחירות והרוב מחליט זה דמוקרטיה לא טוב לך אני יכול להקפיץ אותך לנתב זה לא שאתה במילואים כרגע ונלחם על המדינה אתה ,ת"א שותה אספרסו. תתבייש