ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן הגיב הערב (שני) לפרסום על דבריו של מפקד פיקוד הצפון לראשי רשויות כי יש להיערך לחזרת חלק מהתושבים אחרי חג הסוכות לביתם.
"תושבים רבים פונים אלי בנושא הדברים שאמר הערב אלוף פיקוד הצפון שעלינו להיערך לחזרה הביתה לאחר החגים" כתב שטרן. "שיהיה ברור, אף אחד לא חוזר הביתה עד שהאיום עלינו לא יוסר לחלוטין."
שטרן הוסיף: "מציע שאנשי צבא יתעסקו בלחימה ובנצחון במלחמה, וישאירו לדרג המדיני ולראשי הרשויות את ההחלטה מתי ואיך חוזרים הביתה! בקיצור לא חוזרים עד שלא מאפשרים לנו את התנאים לחיות בביטחון מלא בקריית שמונה ועד שלא תאושר תוכנית ייחודית לבנייתה מחדש של העיר."
דובר צה"ל בהודעה חריגה לתושבי לבנון: "אל תגיעו לים"
שטרן הדגיש: "לא שיקום, בנייה מחדש! וכן, לא שכחנו, עד שאין נצחון מוחלט אף אחד לא חוזר. נצחון מוחלט!"
תגובות
פחדן ששירת בלשכת הגיוס טבריה ולא אחז ב- m16 מטיף לאלוף פיקוד צפון? תרנגול הודו שברח דקה אחרי ה7.10 ודאג להטיס את כל המשפחה לחו"ל? פחדן עלוב שמנצל את החוסר של הבחירות ומנצל את המומנט לגזור משכורת של 45 אלף בחודש כשהוא שנה לא בקריית שמונה. הבנאדם כזה שרוף לא יבחר לגזבר של המנקים בעירייה בבחירות הבאות. בעעעאא